ayrılığın farklı tonu

5K 544 228
                                    

Birinden ayrılmak çoğu zaman için kötü bir tercih olmuştur Jimin için. Dünyanın kanunu olan bu gerçek tüm insanları yaraladığı gibi Jimin'i de derinden yaralardı. Ayrılık, giden için de zor olur bir yere kadar fakat kalan kişi için daha büyük sorunlar oluşturur; üstelik omuzlarına yüklenen çok fazla yük varsa.

Jimin, Jungkook'un mesajının ardından soluğu onun yanında almıştı tabii ki de, düşündüğünün üzerine bir ayrılık konuşmasını da bekliyordu ki beklediği gibi de olmuştu fakat bu alışılagelmiş bir ayrılık değildi, zaten Jimin ne zaman doğru dürüst şeyler yaşamıştı ki? Mükemmel olarak gittiğini düşündüğü hayatının aslında yavaş yavaş dibe battığını görememişti. Hayat bir şekilde başkasını üzerken sizi de üzüyordu, başkasını düşürürken size de çelme takmayı ihmal etmiyordu ki şu an olan şeylerin genel olarak açıklaması tam olarak böyleydi.

Jimin kravatını biraz gevşetirken derin bir nefes aldı yutkunmaya çalıştı. Şu ana kadar girdiği tüm mahkemelerden daha kötüsünü yaşıyordu ve kaçacak bir yeri yoktu. Bununla yüzleşmek zorundaydı; sonuçta Jungkook böyle istemişti değil mi? Ne kadar zor olsa da bunu yapabilirdi. Gözlerini salonun içinde gezdirince Taehyung ile karılaştı. Geleceğini biliyordu fakat geldiğini görmek ona biraz daha iyi gelmişti.

Jimin, Jungkook ile konuşmaya gittiğinde Jungkook her şeyi anlatmıştı. Birileri bir şekilde şirket hesabından para çalmıştı ve Jungkook'un gizli kişisel hesabı olarak görünen bir hesaba aktarmıştı. Çok büyük meblağlar söz konusuydu, Jungkook ise birinci dereceden suçluydu. Çalınan paraların çoğu anlaşma yapılan şirketlerden alınmıştı. Babasının ölümünden sonra daha işi bile bilmeyen biri olarak başa geçmesi göze batan cinsten bir eylemdi ve artık bir şekilde hırsız durumuna düşmüştü. Jimin ile görüşemediği zamanlarda ise bu durum ile uğraşıyordu.

Jungkook her şeyi en ince ayrıntısına kadar anlatırken evlilik konusunu da gündeme getirmişti, zaten bu konunun gündeme gelmesi kaçınılmaz bir sondu. Boşanmadıklarından dolayı Jimin resmi kayıtlarda hala Jungkook ile evli gözüküyordu; bütün herkes Jungkook ile Yeeun'u nişanlı biliyordu, bir de Yeeun'un hamilelik meselesi vardı. Kısaca özetlemek gerekirse Jungkook tutuklanırsa her şey ortaya çıkacak ve her şey daha da karmaşık hale gelecekti ve öyle de olmuştu. Jungkook ile ne yapacakları bir günün ortasında polis merkezinden gelmişler ve Jimin'in gözü önünde Jungkook'a kelepçeyi takmışlardı. Bu sefer ki ayrılık Jimin'i değişik bir şekilde vurmuştu.

Kelepçeler Jungkook'un bileğine takılmadan hemen önce Jungkook son kez dolu gözlerle Jimin'e sarılmış, onu öpmüştü. Onu bir daha göremeyecekmiş gibi veda etmişti ona. Bu ise Jimin'i en çok yaralayan kısımdı. Omuzlarına yüklenen ani yük ile ne yapacağını bilememişti. Jungkook ise ondan daha çabuk atlatabildiği için durumu, şirket sahibine herhangi bir şey olmasına karşın şirketin hissesini nikahlı olduğu kişiye devredilmesine dair bir maddeyi şirket anlaşmalarına eklemeyi başarmıştı, yapabildiği tek şey de buydu zaten o kısa dönemde.

Şu an bulundukları duruşmada Jungkook ve savcı geldikten hemen sonra suçlamalar başlayacaktı. Jimin oradaydı, ilk önce o girmişti duruşma salonuna çünkü kendini direk olarak Jungkook'un özel avukatı olarak göstermişti. Medya mensupları etrafta bir tane fotoğraf almak için cebelleşirken, sonunda Jeon Holding'in düşüşünü yayınlamak isterken Jimin masasında öylece oturuyor ve Jungkook'un içeri girmesini bekliyordu.

Bu sürece hiç kolay hazırlanamamıştı. İlk duruşmada kazanmayı elbette beklemiyordu fakat ufak da olsa bir umudu vardı. Ta ki bu umut kırıntısı Yeeun tarafından kırılana dek; kız bir basın açıklaması yapmıştı. Jungkook'un kendini kandırdığını, tatile gittiği bir dönemde de kendisi aldattığını bile söylemişti. O yayından sonra Jungkook'a olan nefretlerde ciddi bir artış olmuştu ve ortak oldukları şirketler bile birer birer elini çekmişti. Jungkook hapse girdikten sonra şu ana kadar Jimin dikkat çekmeden bir şeyleri halletmeye çalışmıştı şirketle ilgili fakat bu işlerden anlamıyor oluşu onu zarara sürüklemişti. Hoseok'tan bir ara yardım almayı bile düşünmüştü fakat bir şekilde Hoseok bu durumdan ne kadar uzak olabilirse o kadar iyi olacağını söyleyerek gitmişti.

✓ Fated | kookmin Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin