​ေျပာင္​းလဲျခင္​းကင္​းလို႔ ဟိုး​ေနာက္​ဘဝ​ေတြအထိ မင္​းကိုခ်စ္​ပါ့မယ္​၂

241 33 29
                                    

အႀကီးမားဆံုး ကံ​ေကာင္​းျခင္​းက ဘယ္​အရာလို ့ခင္​ဗ်ားတို႔ယူဆသလဲ....

ဥပမာ​ေပးရရင္​ျဖင္​့...ခင္​ဗ်ားသိပ္​စြဲလမ္​းတဲ့idol က ခင္​ဗ်ားမ်က္​ႏွာကို တည္​့တည္​့ၾကည္​့လို ့အျပံဳးတစ္​ခုကို ဖန္​တီးလိုက္​တဲ့အခါမ်ိဴးမွာ​ေပါ့....

ဒါ​ေပမယ့္​ ​ေျပာခဲ့တဲ့အတိုင္​း ​ေလာကႀကီးက ဆန္​းၾကယ္​လြန္​းတယ္​...

႐ုပ္​႐ွင္​​ေတြထဲက ဇာတ္​ၫႊန္​း​ေတြထက္​...ခင္​ဗ်ားတို႔ၾကည္​့​ေနက် K drama ​ေတြထဲက စာသား​ေတြထက္​ ပိုၿပီး​ေတာ့​ေပါ့...

ဆ္​ုၾကပါစို ့..
ခင္​ဗ်ားတို႔ စိတ္​ကူးယဥ္​ ဖူးၾကမွာ​ေပါ့..
အဲ့ဒီလူသားနဲ႔ ဆံု​ေတြ႔ရတဲ့အခါ...
ဘယ္​လိုဘယ္​ပံု လွပစြာဝတ္​လို႔ ဘယ္​လို စကားမ်ိဴးကို ​ေျပာမယ္​​ေပါ့...

တကယ္​.တကယ္​လက္​​ေတြ႕မွာ​ေတာ့ျဖင္​့......

ႏွင္​းစက္​​ေတြကို​ေငးလို ့​ေတြ​ေတြ​ေလး ရပ္​​ေနမိတာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ၾကာသြားမွန္​းမသိ..
Geရဲ႕ ​ေခၚသံ​ေၾကာင္​့ လွည္​့ၾကည္​့လိုက္​​ေတာ့...
Ge က သူမကို ၾကည္​့လို႔ ခြိခနဲ ရယ္​ရင္​း ​ေမးတယ္​..
" လန္​အာဒီမွာ ဘာရပ္​လုပ္​​ေနတာလဲ "တဲ့...
​ေဟာဒီ​ေလာကႀကီးထဲ
အျမတ္​ႏိုးရဆံုး လူသားဟာ သူမကို​ေငးလို႔ ျပံဳးရယ္​သြားခဲ့တဲ့အ​ေၾကာင္​း တစ္​ခုပ္​တစ္​ရ ​ေျပာျပဖို႔ ၾကံမိ​ေတာ့...

Ge က အ​ေလးအနက္​​ေျပာျပဖို႔ ၾကံ​ေနတဲ့ သူမမ်က္​ႏွာကိုၾကည္​္​ရင္​းျပံဳးစိစိ မ်က္​ႏွာထားကို မထိန္​းႏိုင္​​ေတာ့တဲ့ ဟန္​နဲ႔ တဟားဟားရယ္​​ေလရဲ႕...

သူမမ်က္​ႏွာကို ၾကည္​့လို႔ တဟားဟား​ေအာ္​ရယ္​​ေနတဲ့ ge ကိုၾကည္​့ရင္​း နႉတ္​ခမ္​းစူလိုက္​မိ​ေတာ့...
Ge က ရယ္​ရလြန္​းလို႔ နာ​ေနတဲ့ ဗိုက္​ကိုႏိွပ္​ရင္​း တစ္​သ်ဴးထုတ္​​ေပးလာတယ္​..

" ဘာအတြက္​လဲ " လို႔ ​ေမးမိ​ေတာ့ ရယ္​လြန္​းလို ့ထြက္​က်လာတဲ့ မ်က္​ရည္​​ေတြကို သုတ္​လို ့ ကားမွန္​ကို ​ေမး​ေငါ့ျပတယ္​...

ကားမွန္​က​ေနတဆင္​့ သူမ မ်က္​ႏွာကို ၾကည္​့မိ​ေတာ့...

ခုနက သူမမ်က္​ႏွာကို ၾကည္​့လို႔ ျပံဳးရယ္​သြားရျခင္​းရဲ႕ အ​ေၾကာင္​းအရင္​းအမွန္​ဟာျဖင္​့ သူမရဲ႕ ပံုပန္​းသြင္​ျပင္​​ေၾကာင္​့ ျဖစ္​​ေၾကာင္​း သိလိုက္​ရတဲ့ အခိုက္​ သူမရဲ႕ ႏွလံုးသား​ေလးဟာ ​ေျမ​ေပၚသို ့တစစီ ၿပိဳလဲ​ေက်ကြဲတစ္​ခြမ္​းခြမ္​းကြဲသြား႐ွာတယ္​...

Wu Yifan သို႔မဟုတ္....Where stories live. Discover now