until

137 19 29
                                    

တစ္​ခ်ိန္​တစ္​ခါတုန္​းက တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​က​ေျပာခဲ့ဖူးတယ္​..
လူတစ္​​ေယာကိဟာ တစ္​စံုတစ္​ခုကိုတကယ္​့ကို ျဖစ္​လာလိမ္​့မယ္​လို႔ ယံုၾကည္​ၿပီး စိတ္​ရင္​းနဲ႔ ဆု​ေတာင္​းခဲ့ရင္​ အဲ့ဒီ အရာက အမွန္​တကယ္​ျဖစ္​လာလိမ္​့မယ္​တဲ့.......

♥♥♥♥♥

​ေကာင္​းကင္​တစ္​ခုလံုး မိုးသားတိမ္​လိပ္​​ေတြနဲ႔ မဲျပာလို ့...
​ေလနတ္​သားကလည္​း အၿငိဳးႀကီးဟနိနဲ႔ ဝုန္​းဒိုင္​းႀကဲ​ေမႊ​ေႏွာက္​လို႔ ​..
သစ္​ပင္​​ေတြကလည္​း ယိမ္​းႏြဲ႔ကခုန္​လို႔ တစ္​စံုတစ္​ခုအတြက္​ ငို​ေႂကြး​ေနဟန္​...

မာန္​ဖီ​ေနတဲ့ မိုး​ေကာင္​းကင္​ကိုၾကည္​့ရင္​း ငယ္​ နႉတ္​ခမ္​းစူလိုက္​မိတယ္​..

​ေစာ​ေစာပိုင္​းကအထိ ​ေကာင္​းကင္​မွာ တိမ္​တစ္​စမွ မရိွဘဲ ​ေလ​ေျပညွင္​း ​ေလးတိုက္​လို႔ ​ေန​ေရာင္​​ေတ​ြ ျဖာက်​ေနခဲ့​ေသးတာ...

မၾကာလိုက္​တဲ့အခ်ိန္​​ေလးတြင္​းမွာ
​ေျပာင္​းလဲသြားတဲ့ အဲ့ဒီ မိုးသားတိမ္​တိုက္​​ေတြဟာ တကယ္​့ကို သူ႔အတိုင္​းပဲ ခန္​႔မွန္​းရ ခက္​ခဲလြန္​းတယ္​....

ဒီ​ေန႔က သူမတို႔ရဲ႕ ႐ုပ္​႐ွင္​မိတ္​ဆက္​ပြဲ​ေန႔...
တိတိက်က် ဆိုရရင္​ျဖင္​့ သူနဲ႔တကြ ဒီ႐ုပ္​႐ွင္​မွာ ပါဝင္​မယ္​့ ဇာတ္​​ေကာင္​အားလံုးကိုမိတ္​ဆက္​မယ္​့​ေန႔...

နဂိုထဲက လ်ိဳ႕ဝွက္​ခ်က္​မ်ားစြာနဲ႔ စခဲ့တဲ့ ဇာတ္​လမ္​းမလို႔ မီဒီယာ​ေတြနဲ႔ ပရိသတ္​​ေတြကအစ ႏိုင္​ငံတကာအထိ စိတ္​ဝင္​စားၾကတာမို႔
ပြဲဦးထြက္​မွာ အ​ေကာင္​းဆံုးႀကိဳးစားဖို႔ သူမ စဥ္​းစားထားတယ္​...

Stylist အမယူလာေပးတဲ့
မိုးျပာေရာင္ပိုးသားႏုႏုနဲ႔ နီရဲရဲပိုးသားဂါဝန္ကို ယွဥ္ကပ္ၾကည့္ရင္း. နီရဲရဲပိုးသားဂါဝန္ကို ပဲ ေရြးဖို႔ဆံုးျဖတ္လိုက္တယ္...
အနီက ရဲရင့္ျခင္းကိုသေဘာေဆာင္ၿပီး ကိုယ့္ကိုယ္ကို ယံူၾကည္မႉေပးတာမို႔ေလ...

မိတ္ကပ္ဆံပင္အစအဆံုးျပင္ၿပီးေတာ့ အခ်ိန္တစ္နာရီေတာင္ၾကာသြားၿပီ..

မွန္ေ႐ွ႕ကို ၾကည့္မိေတာ့..
စိန္ပန္းေတြလိုနီရဲေတာက္ေနတဲ့ ဂါဝန္နီရဲရဲကိုဝတ္ဆင္ထားၿပီးဲ႔ ျဖန္႔ခ်ထားတဲ့ ဆံႏြယ္ေခြလိပ္လိပ္ေတြနဲ႔ သူမရဲ႕ပံုရိပ္ဟာ  တစ္မ်ိဳးတစ္ဖံု ထူးျခားေနေလရဲ႕...
>>>>>
"ဟူး."
သူမ ကားအတြင္းကေနထိုင္ရင္း သက္ျပင္းခ်လိုက္မိတယ္...

Wu Yifan သို႔မဟုတ္....Where stories live. Discover now