ခင္​ဗ်ားနဲ႔နီးလာၿပီ...

156 32 25
                                    

မ်က္​ရည္​မက် ပဲ နာက်င္​ဖူးလား....
မ်က္​ရည္​တစ္​​ေပါက္​မွမက်ပါပဲ..
အသည္​းႏွလံုး​ေတြ စုတ္​ျပတ္​သြားမတတ္​ ရိႉက္​ငိုဖူးပါသလား...
ၾကယ္​​ေရာင္​​ေတြ​ေတာက္​ပ​ေနခဲ့တဲ့ ဲ့ အထီးက်န္​ည​ေတြမွာ တစ္​စံုတစ္​​ေယာက္​ကို စူးစူးနစ္​နစ္​ လြမ္​းဆြတ္​ဖူးသလား....
အဲ့လိုဆိုရင္​ ခင္​ဗ်ားတို႔ အခ်စ္​ဆိုတာကို ခံစားတတ္​​ေနၿပီ...

မနက္​ခင္​းရဲ႕​ေႏြး​ေထြးတဲ့​ေရာင္​ျခည္​က အခန္​းငယ္​​ေလးထဲ တိတ္​တဆိတ္​ဝင္​​ေရာက္​လာတယ္​....

​ေဒါက္​....​ေဒါက္​...

တံခါး​ေခါက္​သံသဲ့သဲ့​ေၾကာင္​့
မ​ေက်မနပ္​နႉတ္​ခမ္​းစူမိရင္​း
အိပ္​ရာက လူးလဲထ​ေတာ့...

"မမ​ေလး ႏိုးၿပီဆိုရင္​ သခင္​ႀကီးက
စာၾကည္​့ခန္​းမွာ ​ေစာင္​့​ေနပါတယ္​တဲ့"

​လာခဲ့မည္​့အ​ေၾကာင္​း ​ေခါင္​းၿငိမ္​့ျပလိုက္​​ေတာ့..
အထိန္​း​ေတာ္​က်န္​း က ခပ္​ဖြဖြျပံဳး​ေလတယ္​..
"မမ​ေလး သခင္​ႀကီးက အ​ေရးႀကီးတာတစ္​ခုခု​ေျပာမလို႔ထင္​ပါတယ္​...
ျမန္​ျမန္​သြားလိုက္​ပါ"

သူမဒီအိမ္​ကို​ေရာက္​တာလည္​း
တစ္​ႏွစ္​ျပည္​့​ေတာ့မွာမို႔ တစ္​အိမ္​သားလံုးနဲ႔ခင္​မင္​​ေနၿပီ​..

ဟိုသားအမိကလြဲရင္​​ေပါ့​ေလ..
သူမအားဘာကိုမၾကည္​မွန္​းမသိ..

တစ္​အိမ္​သားလံုးက သူမအားခ်စ္​ခင္​ၾက​ေပမယ္​့..သူတို႔က​ေတာ့
သူမအား မ်က္​ႏွာခ်င္​းဆိုင္​ ဆံုခဲ့ရင္​​ေတာင္​မွမ်က္​​ေစာင္​းထိုးကာ ​ေ႐ွာင္​သြားတတ္​တာမ်ိဴး...

​​ေလွကားလက္​ရမ္​း​ေတြကိုကိုင္​ရင္​း ခပ္​သြက္​သြက္​ ​ေျပးဆင္​းလာမိတယ္​....

အဘိုးရဲ႕ စာၾကည္​့ခန္​းက ​ေအာက္​ထပ္​မွာမဟူတ္​ပါလား...

တံခါးကိုခပ္​ဖြဖြ​ေခါက္​ရင္​း အခန္​းထဲဝင္​လိုက္​​ေတာ့...
​ေ႐ွး​ေခတ္​ တ႐ုတ္​ဟန္​ပန္​ အ​ေငြ႔အသက္​အခ်ိဴ႕က သူမကို ႐ိုက္​ခတ္​တယ္​...

ညာဖက္​မွာ ​ေစ်းႀကီးဟန္​တူသည္​့ ပန္​းခ်ီကား​ေတြကို ခ်ိတ္​ထားၿပီး ဘယ္​ဖက္​မွာက ​ေ႐ွး​ေဟာင္​းပစၥည္​း ​ေတာ္​​ေတာ္​မ်ားမ်ားကို ​ေတြ႔ရသည္​..

Wu Yifan သို႔မဟုတ္....Donde viven las historias. Descúbrelo ahora