အိပ္​မက္​လား တကယ္​လား...

163 24 31
                                    

မိုး​ေကာင္​းကင္​​ေပၚက ျဖဴလြလြ တိမ္​တိုက္​​ေတြကိုၾကည္​့ရင္​း  အဲ့ဒီ ျဖဴလြလြ တိမ္​တိုက္​ ​ေတြဟာ ဘယ္​​ေလာက္​​ေတာင္​ လွပပါတယ္​ဆိူတဲ့အ​ေၾကာင္​း တစ္​ႀကိမ္​​ေလာက္​ျဖစ္​ျဖစ္​ အမွတ္​တမဲ့ ​ေရရြတ္​ခဲ့ဖူးလား.....

တကယ္​လို ့မၾကည္​့ခဲ့ဖူးရင္​ အခုပဲ ျဖစ္​ျဖစ္​ တစ္​ခ်က္​​ေလာက္​ ​ေမာ့ၾကည္​့လိုက္​ပါ..
ျပာလဲ့လဲ့​ေကာင္​းကင္​ယံထက္​ လႊင္​့​ေျမာ​ေနတဲ့ အဲ့ဒီ ျဖဴလြလြ တိမ္​တိုက္​​ေတြဟာ တကယ္​့ကို လွတယ္​....

♥♥♥♥♥

ဟိူးမိုး​ေကာင္​းကင္​​ေပၚက ​ေမွာင္​မဲ​ေနတဲ့ တိမ္​တိုက္​​ေတြဆီက​ေန ​ေမွာက္​က်လာတဲ့ အျဖဴ​ေရာင္ မိုး​ေရစက္​​ေတြဟာ ​ေျမ​ျပင္​​ေပၚတစ္​ဖြဲဖြဲ ယိုဖိတ္​လို႔...

ျမန္​မာျပည္​လို မ်ိဳး ​ေျမသင္​းနံ ့​ေလး သင္​းမ​ေနတတ္​​ေပမယ္​့ ႐ွန္​႔ဟိုင္​းရဲ႕ မိုးစက္​​ေတြဟာ တစ္​မ်ိဳးတစ္​မည္​ လွတယ္​...

" I search the universe.. "

႐ုတ္​တရက္​ ထြက္​​ေပၚလာတဲ့ ဖုန္​းသံ​ေၾကာင္​့ ​ေစာင္​ပံုထဲက​ေန သူမ ကုန္​း႐ုန္​းထလိုက္​တယ္​...

" ဘယ္​သူလဲကြာ အားလပ္​ရက္​ဆိူ အ​ေႏွာက္​အယွက္​က လာၿပီ မိုး​ေအးတုန္​း ​ေကြးမလို႔ပါဆို​ေန "

သူမ စူပုတ္​ပုတ္​​ေရရြတ္​ရင္​း ဖုန္​းကိုင္​လိုက္​​ေတာ့...
ခပ္​႐ွ႐ွ ထြက္​​ေပၚလာတဲ့ ျသဇာအျပည္​့နဲ႔ အသံတစ္​သံ...

" ​ေ႐ွာင္​လန္​ မင္​းကို ဟိုတစ္​​ေန႔က ​ေျပာထားတဲ့ ႐ုပ္​႐ွင္​အတြက့္​ ဇာတ္​ၫႊန္​း မန္​​ေနဂ်ာနဲ႔ ပို႔ခိုင္​းလိုက္​တယ္​.. ဖတ္​ထားလိုက္​အံူး"

" အဲ့ဒါ႐ိုက္​တာက အရမ္​း​ေတာ္​ၿပီး မာနအရမ္​းႀကီးတာ​ေနာ္​ ငါမင္​းအတြက္​မနဲ လုပ္​ထား​ေပးရတာ ဒါမင္​းအတြက္​ အခြင္​့အ​ေရးပဲ ၾကားလား."

အလုပ္​ကိစၥ ျဖစ္​​ေပမယ္​့ အိပ္​​ေရးပ်က္​သြားတာမို ့စိတ္​ကမၾကည္​ခ်င္​...

"... ....."

ေ႐ွာငိလန္​ ငါ​ေျပာတာ​ေကာ ၾကားလား..!!! "

" အင္​း..."

" အသံက အိပ္​ခ်င္​မူးတူးအသံနဲ႔..
အခုမွ ထတာမလား"

Wu Yifan သို႔မဟုတ္....Where stories live. Discover now