catboy features

15.3K 1.2K 95
                                    

Madde 1: İlk catboylar laboratuvarda üretilmiştir. Üretilen iki catboy üreyerek sayılarını çoğaltmışlardır. Bunun sonucunda birbirinden farklı renkte yüzlerce catboy doğmuştur.


Madde 2: Safkanların anne ve babası catboydur. Melezlerin ise annesi catboy, babası insan, ya da tam tersidir.

Madde 3: Kedi çocuklar sahiplerine aşırı bağımlıdırlar.

Madde 4: Süt içmezler. Melezler dışında hepsinin alerjisi vardır.


Madde 5: Yemekleri özel catboy mamalarıdır. Belirli bir yaşa kadar -yaklaşık 7- mamadan başka bir şey yemezler.

Madde 6: Konuşmayı en geç 2 ayda öğrenirler.

Madde 7: İki catboy yılı bir insan yılına eşittir. Yani yılda iki yaş büyürler.

Madde 8: Catboy yılına göre 20 yaşına geldiklerinde her sene 1 yaş büyürler.

Madde 9: Davranışları catboy yılına göre kaç yaşındaysa o şekildedir.

Madde 10: İlk doğduklarında kiloları 0,5 ile 1 arasında değişir. Eğer bunun dışında anormal bir kiloya -2 kilo gibi- sahipler ise 8 yaşlarında ölme ihtimali çok yüksektir. İdeal kilo dışındakiler 'hastalıklı' olarak bilinir.Bu tür catboy'lar toplanarak büyüyene kadar bir odada birlikte durur, sahipleri genel olarak olmaz.

Madde 11: İlk doğduklarında boyları genelde 15-20 santim olur.Eğer bunun dışında anormal bir boya -30 cm gibi- sahipler ise 8 yaşlarında ölme ihtimali çok yüksektir. İdeal boy dışındakiler 'hastalıklı' olarak bilinir.Bu tür catboy'lar toplanarak büyüyene kadar bir odada birlikte durur, sahipleri genel olarak olmaz.

Madde 12: İlgi görmezlerse hepsi dahil olmamak üzere intihara kalkışandılar ye da geri dönmemek üzere kaçabilirler

Madde 13: Hiçbir catboy'un renkleri birbiriyle aynı olmaz. İnsanların parmak izi gibi, onların da tüy renk ve desenleri farklıdır.

***

catmin +jikook Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin