part siz; a friend?
'TaeTae Hyung' kişisinden 2 mesajınız var.
+AMAN TANRIM BU NASIL TAPILASI BİR YARATIK KOOK!
+BAYILMAK ÜZEREYİM! TÜM GÜN ONU SEYREDEBİLİRİM!-Ah, evet. Sana söylemiştim.
+TANRIM!
-Hoseok'a haksızlık ediyorsun hyung. Hoseok da en az Jiminie kadar tatlı.
+Bana bunun bir şaka olduğunu söyle?
+Hoseok ve tatlılık arasında bir bağ kuramıyorum. Birbirininden çok uzak kavramlar bunlar.
-Hey, kelimelerine dikkat et.!
-Hobie çok güzel bir çocuk.
+Pardon? Belki sana karşı.
-Ah, geliyor musun hyung?
+Bu bir soru mu?! O ponçik tapılası kutsal suratı görüp de evde kalmak gibi bir saçmalık yapar mıyım sence?
-Tamam o zaman bebeğimin ponçik tapılası kutsal suratını eve gelince konuşuruz.
+Beş dakikaya oradayım!
Jungkook gülerek telefonu kapattı. Son günlerde gülümsemesi yüzünden hiç eksik olmuyordu.
Bir süre daha telefonuyla uğraştı ve kapının çalmasıyla abisinin tepkisini heyecanla bekleyerek kapının yanına gitti. Kapıyı açmadan önce Taehyung'un Hoseok'a kızdığını, Hoseok'un ise aldırmadan arsızca güldüğünü duyabiliyordu. Kapıyı açmasıyla Taehyung'un bakışları aniden kapıya döndü ve büyük bir adım ile içeri daldı.
"Nerede o?!" Diye bağırdı. Jungkook telaşla işaret parmağını dudaklarına götürdü. "Uyuyor," Dedi. "Birazdan uyanır."
"Birazdan ne demek ya? Birazdan ne demek?! Sence ben 'birazdan'ı bekleyebilir miyim? Hayır. Öyleyse çekil şuradan o yaratığı patlayana kadar sıkmak istiyorum."
Jungkook, abisi odaya doğru ilerlerken ne kadar peşinden gitmeyi istese de bacağına yapışmış olan küçük Hobie buna izin vermedi.
"Kookie! Seni çok özledim, biliyor musun? Şu sahip de sürekli bana kızıp duruyor ama kızınca ne kadar komik durduğunu bilmezsin! Böyle kocaman açıyor gözlerini! Çok güzel oluyor!" Ellerini çırptığında Jungkook gülerek başını salladı. Hoseok'u kucağına aldı ve yanağına bir öpücük kondurdu. Jimin görse kıskançlık krizine girerdi, diye düşündü.
İçeriden ince bir çığlık gelince ikisi aynı anda birbirine baktı. Hoseok tombul ellerini Jungkook'un yanaklarına koyarak "Ne oluyor Kookie?" Dedi. Ardından gözlerini büyüttü.
"Bilmiyorum bebeğim. Gidip bakalım."
Jungkook hızlıca odaya kucağında Hoseok ile daldı.
"Sahip! İmdat! Yardım et! Kim bu adam! İmdat! Beni yiyeceğini söyledi!"
Taehyung Jimin'in belinden tutmuş göbeğini öpüyordu. Bu sırada Jimin tepinerek çığlık çığlığa bağırıyordu. En sonunda Jimin'in tekmelerinden biri Taehyung'un iki köprücük kemiğinin arasına isabet etti ve Taehyung aniden geri çekildi. Jimin kendini korkuyla geri atarken sahibini, ve kucağında ona merakla bakan Hoseok'u gördü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catmin +jikook
Fanfic↬tamamlandı↫ Madde 3: Kedi çocuklar sahiplerine aşırı bağımlıdırlar. xxx 08.03.2018~07.04.2018