Şimdiden hepinizden özür diliyorum..
Hayal kırıklığı gibi durumlar için, evet 2. kitap var.
Bu bölüm final olduğu için Jimin'i de bayağı büyütmem lazım.
Onu catboy yılına göre 14 yaşında düşünün.
(the final) part fifteen; project
"O zaman beni Yoongi Hyung'a bıraksan~"
"Jimin, ona güvenmiyorum."
Jimin yüzüne yayılan sırıtışla cevabını bildiği soruyu sordu. "Hangi konuda?"
Büyük olanın ters bakışlarıyla gülmemek için dudaklarını birbirine bastırdı. Ardından Jungkook'un beline sarıldı ve koluna bir öpücük kondurdu. "Söz veriyorum bana dokunmasına izin vermeyeceğim." deyince Jungkook nefes vermek omuzlarını düşürdü.
"Bak, sana dokunmayacak bile."
"Tamam. Kedi çocuk sözü." Ellerini havaya kaldırıp söylediğinde Jungkook masadan çizimini aldı ve rulo haline getirip kolunun altına aldı.
"Sırf sana güvendiğim için, tamam mı?"
"Tamam tamam hadi." evin kapısını açarak karşı komşusunun kapısını çaldı. Bu sırada Jungkook yanına gelmişti.
Bir süre sonra kapı açılınca içeriden darmadağınık saçları ve uykulu gözleriyle kapıya başını yaslamış bir Min Yoongi çıktı.
"Ne var?" dedi memnuniyetsizce. Jimin yerinde duramıyordu. Yoongi 'nin bakışlarına, davranışlarına, konuşmasına hayrandı. (Yok canım biasımı göklere çıkarmaya çalışmıyorum ne alaka?)
Jimin eve girmek için hamle yaptığında Jungkook onu omzundan tutup kendine çekmişti.
"Yoongi, rahatsız ettiysem üzgünüm ama yapmam gereken bir sunum var ve Jimin evde tek başına kalmak istemediği için son çareyi sende buldum. Sadece kısa bir süre için?"
Yoongi Jungkook'taki bakışlarını Jimin'e çevirdi ve küçüğün heyecanlı haline yandan bir sırıtışla karşılık verdi. Geçmesi için kenara çekildiğinde Jimin eve daldı ve içeriyi incelemeye başladı.
Bu sırada Jungkook Yoongi'ye gözlerini kısarak bakıyordu. "Evinin yedek anahtarını alabilir miyim?" dedi elini açarak.
"Merak etme Jeon, ona zarar vermem." Yoongi alayla söylediğinde Jungkook elini kapatıp açtı.
Büyük olan göz devirip portmantodan anahtarı aldı ve Jungkook'a verdi.
Jungkook Jimin'i alnından öpüp evden çıktı ve arabasına doğru ilerlemeye başladı.
Jimin ise evde oradan oraya koşuşturuyor, Yoongi'nin ev zevkinin siyah olmasından şikayet edip duruyordu.
"Hey, küçük, koşuşturup durma!" Jimin salona geçmişken bunu söylediğinde küçük olan baş salladı ve koltuklardan birine oturdu. Yoongi de onun karşısındaki koltuğa oturup başını geriye yaslayınca somuratarak homurdandı.
"Çok sıkıcısın hyung. Tüm gün uyumaktan başka bir şey yapmaz mısın sen?"
Yoongi kapattığı gözlerini yavaşça açarken tek kaşını kaldırdı. "Tabii ki yaparım. Mesela mutfağa giderim ve geri gelirim."
Jimin gülerek göz devirirken Yoongi umursamadı. Uyumak için gözlerini kapattığında göğsünde hissettiği ağırlıkla tekrar açtı gözlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
catmin +jikook
Fiksi Penggemar↬tamamlandı↫ Madde 3: Kedi çocuklar sahiplerine aşırı bağımlıdırlar. xxx 08.03.2018~07.04.2018