Köszönöm nektek több mint 700-an vagyunk már 😍😍ez a rész 18+ jeleneteket tartalmaz
Andew szemszögéből.
Lydia szűz ami nem jellent túl sok jot.
Azt hiszem így nem lehhetek velle.
Ő szűz. Mellém szügségem van ara hogy ki elégicsenek. De akkor ő nem tud. Mármint muszaly be jutnia a macinak a malnasba.- de nekem szügségem van a kielégítésére lyd.- közöltem vele.
- tüdő. Andy és mindent megteszek azért hogy ne szenvegy hiányt ijenbe.- mikor ki mondta eszt a mondatot le dőntőt az ágyon és felém fekerdedett.
Az agyékhomhoz tette a száját és egy mozdulatal ki eresztette az anakondámat. Kicsit el képett a méretétől.
- Ne számítottam rá hogy ennyien... Mármint hogy ekora.- rá hejezte a kezét és fel le kezdte húzogatnj hemiszervemet. Fel sohajottam az elvezettol. Még pár percig húzta de én meg fogtam fejét. És oda toltam.
- csak kappbe. - bólintott és be kepta.
- Hmmm mmmhh.
- TETSZIK bébi?
- Fincsi himbilimbi virsli nemiszerv.- mondta majd szopot tovább. Ahoz képest hogy még nem nagyon volt része ijenbe egész ügyesen csinálta. Hangosakat nyogtem.
- Lydia elfogok menni.- figyelmeztetem.
- Uhu.- morogta de még csinálta továb. El toltam magamrol és kihusztam farkamat szájából. És a mellére élveztem.
Egy kis ondó maradt a címben.
- ah ldyia isteni voltál. Nagyon ügyes vagy.
- Andy! - kiáltot rám és az ondora mutaot ami epen folyt a cicije köszt.- inkább hatytad volna a szamba.
- gyerekek hol vatyrok?-
- ez apu! Bászdmeg.- vissza húztam a nadrágomat és termesztés pózban az agy tetejere ültem. Ldyid pesoh torokulesben az ágy kouepen.
- A itt vagytok.- nyitot be hozam.
- mi jot csináltok?- szeme lanyara tévett.- ldyia mi az ott rajtad?- kérdezte az ondomra utalva.
- sémi apa. Csak Andrew véletlen leontot most akarok menni át öltözni.
- Értem. Csak szólni akartam hogy megyünk bevásárolni szval ne keresetek. Sziasztok.- az apuka ki ment.
- Huh ez meleg hejzet volt. Megyek lezuhanyozni.-azzal kimenet.
YOU ARE READING
Mostoha testvér. (+18)
RomanceLydia apjával élt, elég szegényes körülmények között, mindaddig, amíg apja, Michael meg nem ismerkedik Ericával, akinek van egy fia Andrew. A gyerekek egyáltalán nem örülnek a környezet változásnak, egymásnak meg pláne nem. De gyertek velem és koves...