Andrew szemszöge.
Egy hét telt el azóta az este óta. Szakítottam Luarennel. És azóta folyamatosan Lydiaval vagyok. Sokat szexelünk. Úgy döntöttünk még nem mondjuk el anyáknak. Ma reggel. Csak úgy mint minden reggel eddig a héten most sem tettem másképp és be mentem Lydia szobájába észrevétlenül.
- Szia babám.- mosolyogtam rá és halkan becsuktam az ajtót.
- Andy.- el fordítottam a kulcsot a zarba és ra feküdtem a hercegnomre. Megcsókoltam. Cirigógatni kezdtem bőrét. Szeretem vaníliás bőre illatát. Fel kaptam a kezembe.
- ne Andrew. Mit csinálsz?- kerdeszte nevetve. - tegyéll le. - ki mentem vele az ajtón és a medence felé vettem az irányt a kerteb.
- Ne. Apadek meglátnak - suttogta halkan.
- Nincsenek i.tthon. - letettem az egyik napozó ágyra. Vadul csókolózni kezdtünk. Le vettem ruháját és mindektten mesztelenek voltunk.
- gyere. Meg ragadtam kezét és a medencébe húztam. Meztelenül furodtunk és jól szórakoztunk. A medence egyik sarkába húzódtunk. Lydia velem szembe állt. Meg fogtam melleit majd beszipoantottam egyiket. A kezem lejebb csúszott mesztelen testén. Megérintettem punáját. Hangosan felnyogott de belé nyusztattam 3 ujjamat. Nagyin élvezte
- Élvezed?- kérdeztem. Igennel válaszolt. Ennek hallatán még gyorsabban kezdtem el mozgatni ujjaimat benne. Majd a nevemet sikoltva el élvezett. Indulatosan masztunk ki a medencéből es az első száraz területre keresünk döntöttem és elő vettem méretes farkam. Szét nyitottam Lydia lábait és közé ferkoztem. Hipp hopp benne is voltam. Hullámzott benne ferfiasssgom. Olyan gyorsan és keményen dugtam, ahogy csak tudtam.
Majd egy egy órás menet után a kertben a fűben el élveztük és meztelenül napoztunk tovább. Es élveztük egymás társaságát.
ESTÁS LEYENDO
Mostoha testvér. (+18)
RomanceLydia apjával élt, elég szegényes körülmények között, mindaddig, amíg apja, Michael meg nem ismerkedik Ericával, akinek van egy fia Andrew. A gyerekek egyáltalán nem örülnek a környezet változásnak, egymásnak meg pláne nem. De gyertek velem és koves...