Sajnálom, hogy nem volt rész. Ígérem, hogy ezentúl jobb leszek. És többet rakok majd ki. ❤❤
Lydia.
Mikor apu be parkolt a ház elé a szívem 8-szor olyan gyorsan kezdett el dobogni. Amúgy a ház hatalmas volt. Ki szálltunk, a csomagtartóból ki szedtem a bőröndömet. Apa is a sajátját. Majd Erica ajtót is nyitott.
- Michael.- rohant oda apához, és csókot nyomott a szájára, ami ez által tiszta rúzsos lett.
- Kedvesem.- mondta neki apu. Erica hátra fordult.
- Hé, Andrew. Gyere ki, és köszönj nekik.- de a srác csak tovább állt ott. - Andrew Chase Williams. Most azonnal ki jössz.- végre meg mozdult és felénk igyekezett. Eddig még nem volt szerencsém hozzá. Meg kell hogy valljam elég jó képű volt. Karakteres arc, széles vallak, zöld szem. Jól fésült haj. Le a kalappal. Kicsit el időzött rajta a tekintetem, amit észre is vett. És csúnyán végig mért.
- Mi a faszt nézel kislány?- lökte oda flegman. Mire Erica le vágott neki egy taslit. Egy kicsit fel nevettem.
- Segíts be vinni Lydiának a cuccait fiam.
- Nem.- felelte.
- Gyerünk!- emelte fel a hangját. Andrew meg forgatta a szemeit és fel kapta a két bőröndömet. Mintha csak egy zacskó tollat tartott volna a kezében. Hmmm. Ki hagytam, hogy eléggé izmos. Be léptünk az ajtón és egy hatalmas nappalival találtam szembe magam. Andrew szó szerint le baszta a dolgaimat a földre. Nem beszélve arról, hogy az egyik a lábamra esett. De nem foglalkoztam vele.
- Andy kérlek mutasd meg Lydiának a szobáját.
- Muter, hagyjál már. Dolgom van. Meg tudja ő nézni kíséret nélkül is.
- Légy szíves fiam. Meg ígértél nekem valamit. Vidd fel a bőröndjét a szobájába és aztán békén hagylak.- a fiú olyan szemekkel nézett rám mintha, minden az én hibám lenne.
A szoba előtt állva csak bámultam őt.
- Na, be mész vagy itt fogsz ácsorogni örökké?- kérdezte, én meg fel eszmeltem a bambulásból.
- Tessék? Ne haragudj, nem figyeltem.
- Veled szembe a fürdő. Melletted az én szobám. A folyosó túloldalán anyu meg az ő fürdőjük.- majd ezzel be is ment a szobájába, és magára zárta az ajtót. A szoba nagyon szép volt. Ki pakoltam a bőröndömet, és kicsit tettem-vettem a szobába, majd szét terultem a hatalmas francia ágyon, és az új életemem gondolkodtam.
أنت تقرأ
Mostoha testvér. (+18)
عاطفيةLydia apjával élt, elég szegényes körülmények között, mindaddig, amíg apja, Michael meg nem ismerkedik Ericával, akinek van egy fia Andrew. A gyerekek egyáltalán nem örülnek a környezet változásnak, egymásnak meg pláne nem. De gyertek velem és koves...