25. rész békülés 🤞

5K 107 0
                                    

Lydia.

- Apa beszelnuk kell Erikáról..
- Hallanni sem akarok rólla. Egy szavat se többet eről.
- Meg kell hallgatnod! Figyelj rám. Tudom hogy Erica megcsált téged. Te viszont megütöted. Azt mondom komproszmimut kell kőtnötők.
- igazad lehet leányom.
Ez az. Mondtam magamba.
Futottam a szobámba hogy szóljak Andrewnak.
Tárcsáztam is a számat.
- Sikerült. Sikerült.-kiáltom boldogan.
- tudtam hogy menni fog büszke vagyok rád kedves em. Akkor at együnk
Végre láthatlak téged is.

10 perc elteltével csöngetek is.
Beengedtem az ericaekat.
-aié vendégeink vannak.-kilatottam neki.
-pedof nem hívtam senkit...- megtorpant apu a lépcső alján mikor meglett az ajtóban acsrogo erikát és fiát aki a szerelmem amit persze meg nem tud.
- Szia Mike drágám.. - elsinottoa a a haját az arcábóll.
- mi azbistent kérésnek ők itt?- mérvbe a falba rúgott egyett.
- beszelni szeretnék veled 4 szem között. Csak egy eséj.
- jó gyere a dolgoz szobába. - erika követte apát. És fülig erő mosolyolyal közelítettem Andy felé. Vigyoroktam mint az alma.
- mostmar bizto hogy kibékülőnek.
- igen szerintem is.- csókot adót nekm. Forró csók csataba kezdtünk.. nyelveink táncra perdültek egymás szajaban. Lihegve tavlodtem el tőle.
- Sztd meddig lesznek el? - nézett rám laceran. Huncutok elmosolyodtam majd válaszoltam.
- egy ideig biztos.- vissza fordultam Andrewhoz. Vadul csokolninkezsuk egymást és szorosan kapaszkodtam a hajaba. Hirtelen mozdulattal megofrdiott és a kanapé támlájának döntött. Lehúzta a nadragom meg a bugyimat is utána. Hangosan vette a levegőt. Hallotam ahogy ő is is után ezt teszi magával és szabadjára engedte az anakondájat. Hirtelen belém lökte és kitöltött farkával. Nagyon jó érzés volt újra Endivel lenni.
- ah Andrew..- nyögtem hangosan. Miközben ki be tolta előre hajolt és befogta a számat hogy ne legyél túl hangos. De végül a nevet sikítva élveztem el. Mire végzetünk apa is pont kijött.
Meg szerencse.
Boldognak tűnt.
- kibékültünk- mondta mosoylogva
- ez öröm hír. Családi ölelés.- és megleltük egymást.
Még aznap este vissza mentünk Erikáén hazába. És én újra -szerinek karjai közt aludhattam el úgy ahogy apa is

Mostoha testvér. (+18) حيث تعيش القصص. اكتشف الآن