22. rész Családi titkok🤫

7.9K 179 25
                                    

Andrew szemszöge.

- Szóval egy szó mint száz. Terhes vagyok.- jelentette ki anya. Nagyon meglepődtem elengedtem Lydia kezét.
- Hogy micsoda? Gyereket vársz ettől az embertől?- kérdeztem idegesen.
- Andrew vigyázz a szádra! Lesz egy kis testvéretek lesz!- mondta boldogan, bár én rohadtul nem voltam boldog ettől. Földhöz vágtam egy vázát. És ki viharzottam a hazbol. Belerugtam egy kukába ami felborúlt. Lydia utánam jőtt.
- Andrew állj meg.- kiabálta. Bele basztam a ház falába. Lydia sírva fakadt. - Andrew elég csak kárt teszel magadban. Ne tedd ezt kérlek, szívem. - sétált oda hozzám. - kicsim kérlek.- felé fordúltam. De izottam a dühtől megfogta az arcom es megsimogatott. - nyugodj le szivem.- ettol a mondtatól megnyugodtam. csak ő tudott megnyugtatni.
- Gyere vissza. Kerlek.- nyujtotta felém a kezét. Elfogadtam és hagytam hoy huzzón maga után.
- Anddew fiam. Hála istenek.- jott anya. De nem foglalkoztam vele.
- es most hogy mind itt vagyunk újra. És kiderült hogy Erica terhes. Szakítok veled. Erica elhagylak!- mondta Michael mind meg döbbentünk . Lydia es anya sírni kezdett én dühös voltam.
- Te szemét- indultam fele és öklömet is lendítettem. Amit kikerült. - Takarodj a házunkból. Hord el magad a lányoddal együtt.
- Ne vedd a szádra a lányomat te kis faszfej.
- Jó, menj csak. Amúgy se a tiéd a kicsi.- szólalt meg anyám. Ezen is még jobb meglepődtünk. Kicsot boldog voltam hogy nem Lydiaval lesz féltestvérünk.
Michael nevetni kedett. Mi értetlenül néztünk.
- Csak vicceltem Erica. Persze hogy nem hagylak el. - nem tudtam már mit érezzek de anyám elég komolynak tünt.
- Na és te?- fordult anya fele Mike es arcára fagyott a mosoly.
- Én nem vicceltem Mike. A baba nem tőled van.
- Mi a lófasz van? Mostmár végképp nem értek semmit. - órdítottam el magam. Lydia reszketett a sírástól nagyon sírt és a kanapén ült. Anya is sírt, én is sírtam, Michael nevetett.
Michael egy jókora pofont adott anyámnak. Egyből felpatantam. és neki rontottam .
- mi a lófaszt képzelsz magadról te utolsó szemét . Agyon verlek te köcsög hogy kepzelted. Feljelentelek a börtömben fogsz megrohadni. - anya leallított hogy ne bántsam ezt a féreget.
- Én se. Gyere Lydia elmegyünk.
-Nem.- mondtam.
- Micsoda? - nézet felém.
- Jól hallottad baszod. Lydia marad. Nem engedem hogy egy ilyen emberrel legyen.
- es neked mi közöd van Lydiához.
- elég sok. Lydia itt marad.- egyszerre néztünk Lydiára.
- Te döntesz drágám.- mondta Michael . - Andrew vagy apád.
Lydia könnyes szemekkel nézett ránk.
- Én.. - kezdte sírva.

Mostoha testvér. (+18) Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon