16. rész Verekedés 👊💪

9.3K 199 1
                                    

Andrew szenszőge.

Muszály kelet hazudnom a csajszi miat, nem akartam bajba sodorni magunkat az apja elött
- hé Lydia. Mi volt a baj tegnap?
- Mondom ne szólj hozzàm.- tette keresztbe a karjait.
- Figyu. Tudom hogy egy szemet állat voltam. Szólnom kellet volna neked Laurenrol. De teljesen megfeledkeztem rola amig veled voltam. Elvarazsoltal aztan magamra hagytál egy pillanaztra. Es eszembe jutot Lauren. Szoval těnyleg sajnalom. Nem akartalak megbántai .és ha azt kéred felejtsük el egymást akkor megértem es tiszteletben tartom es talàn jobb is igy. De Lydia mindig szanithatsz rám.- apró könnyek szöktek a szemében.- Lydia ezt nem azért mondtam hogy megsirassalak. Komolyan mondtam. Az erzelmeim irántad mindig meg maradnak.- oda hajoltam hozzá es a fülébe suttogtam.- Szeretlek - apró puszit nyomtam a szájára.
Felhívtam Justint a legjobb haveromat, hogy ugorjunk le a foci pályára. Két dudalast halottam kintről. Ez biztos Jus gondoltam magamba.
És igazam lett ott ült a fekete Porschejában.
- Pattanj be.- paskolta meg maga meleti anyós ülésen a hellyet.
Ki értünk a foci pályára. És elsőnek passzolgatni kezdtünk egymásnak, majd kapura lőtünk. De aztán jött​ egy helyi csapat.
- Na huzzatok a pályánkról csirák- mondták majd be álltak ellénk.
- Mit kébzelsz öcsi pöcsi?- kérdeztem indúlatossn. - Mi voltunk itt eloöbb.
- Jaj ti voltatok itt elöbb. Kit érdekel? Hány éves vagy?- mondta. Majd már Justin is beszállt.
- Hé öreg normálisan is lehetne mondani nem kel ilyen alpári stílusban.- parancsolt rá erélyesen.
- Valami nem tetszik hűlye gyerek?- állt a barátom ele.
- Higgadj már le pöcsöm öccse.- nyúltam a válához a srácnak.
- Ne érj hozzám. - aban a pillanatban ahogy hózzá értem kicsvarta a kezemet. Én meg be vertem neki egy nagyot.
- Te n erj hozzám baszki. Mert ez lesz a vege!- kiabáltam de ő újra nekem jött és egy ütést mért az állkapocsomra amitől kicsit megszedultem. De vissza kézből be verrtem egyett a szeme alá, amitől hátra hőkőlt. Sajnos úgy úgy én is meg kaptam aminek eredménye egy jókora monokli lett.
- Hagyjad Jason. Nem éri meg. - mondta a támadó haverja és elhúzta onnan. Mi is inkább justinnal haza mentünk. Eldobot hazáig. Anyáék elot takarrtam a sebemet. De a lepcsohoz érve. Vettem a kezem az arcok elől. Fájdalmasan felsohajtottam. Majd egy rémült arcot láttam magam előtt.
- úristenit Andrew mi az isten történt veled? Jól vagy?- kapta a szája elé a kezet Lydia.

Mostoha testvér. (+18) Место, где живут истории. Откройте их для себя