Lydia szemszöge
Miután Andrew lelépett, Justin felajánlotta, hogy nála tölthetem az éjszakát, ha nem akarok haza menni. Természetesen elfogadtam az ajánlatát, hiszen kinek lenne kedve ezek után otthon lenni? A Justinhoz tartó út csendesen telt, tudta, hogy most nem igazán van kedvem beszélgetni. Egész végig azon gondolkodtam, hogy Andrew megtette ezt velem és mégcsak esze ágában sem volt elmondani nekem. Mérhetetlenül dühös lettem.
- Jól vagy?- feleszméltem a bambulásból.
- Nem iszunk este?- kérdeztem.
- De, miért is ne?
Befordultunk egy szűk utcába és bementünk egy éjjel-nappali boltba, nem akartuk túlzásba vinni, így egy 1 literes vodkára esett a választásunk, persze Justin hozzá csapott magának pár doboz sört. Szóval boldogan sétáltunk haza, próbáltam nem Andyre gondolni, hogy vajon mit csinálhat. Átfutott az agyamon az is, hogy mi van ha most is épp egy másik lánnyal van?
Időközben megérkeztünk Justin házához, ami igazán szép és tágas volt. Első útja a konyhába vezetett, elő vett 2 feles poharat, megfogta a kezem és a szobája felé húzott. Szerencsére kellemesen telt az este, vodka iszogatás közben jókat beszélgettünk. Justin nagyon jó fej és igazan vicces srác. És egy percre se jutott eszembe Andrew. Nem érdekelt. Csak én és Justin.
Miután kifogytunk az italból, videókat néztünk Youtubon.
- Na, lefekszünk?- kérdezte Justin. Felvontam a szemöldököm.
- Te le akarsz feküdni velem?- vihorásztam.
- Mi? Jaj Lydia dehogy, nem arra gondoltam.- nevetett. - Mármint aludni? Megyünk?
- Kár?- rá sandítottam a szemem sarkából.
- Tessék?- rázta meg a fejét. Én pedig bólogattam. - Csak részeg vagy Lyd. Holnapra megbánnád.
- Ugyanmár Justin.- közelebb mentem hozzá. - Most mondd hogy te nem akarod.- megsimítottam az arcát. Justin hevesebben kezdte el venni a levegőt. Nagyot nyelt, majd annyit mondott.
- Lyd..- elcsitítottam, és még közelebb hajoltam a szájához...
ESTÁS LEYENDO
Mostoha testvér. (+18)
RomanceLydia apjával élt, elég szegényes körülmények között, mindaddig, amíg apja, Michael meg nem ismerkedik Ericával, akinek van egy fia Andrew. A gyerekek egyáltalán nem örülnek a környezet változásnak, egymásnak meg pláne nem. De gyertek velem és koves...