18. rész +18🔞

21.3K 217 12
                                    

Andrew szemszöge

Simogattam Lyd haját, amíg hozzám bújt. Sejmes volt a haja, és finom illata . Oda hajoltam és finoman megcsókoltam.
-ne hajolgas. Borogazsd a szemed. -dontott vissza. De félre tettem a jeget és rá feküdtem persze nem az összes testsúlyommal. Csokokkal halmoztam el mindenét. Amit tudtam hogy élvez, hiszen minden puszi után sohak hagyta el a száját. Lassan le vetem róla a polojat. És ki kapcsoltam melltartaját. Nagyon tetszett hogy nem volt előttem szegyelős. Be kaptam egyik bimbojat és szívni kezdtem. Ő pedig bele turt a hajamba ezel jelezve hogy csináljam tovább. Át tettem a másikra és azt szopogatni keztem miközben a kezemmel gyurtam a másikat. Halkan. Nyögdécselt. Lejjebb siklottam és lehúztam nadrágját a bugyiával együtt. Szetnyitotam lábait hogy oda ferkozzek, meg érintettem és éreztem hogy már nagyon nedves oda lent. Méllyen belenylatam a barlangjába... Szűk barlangjába.
Miután kellően bejarattam ott a nyelvem. Bevsusztattam egyik ujjam. Lydia fel sziszent. Miután elkezdtem körkörösen mozgatni benne az ujjam szép lassan el lazult. Mikor már éreztem jó volt bele tettem még egy ujam. Próbáltam ki tágítani. Hogy majd jó legyen. És mikor kellően jónak éreztem le vettem a nadrágom és a bogszerem.
- Készen állsz?- kérdeztem
- Nem tudom..- lélegzet melyeket. - De szeretnéd?- kérdeztem új kérdést.
- Azt hiszem.- lihegett.
Nemiszervem a barlang jaratahoz helyeztem és nagyon szépen lassan bele helyeztem.
Láttam az arcán hogy fájdalom suhant át rajta.
- vigyázok nyugi.- nyugtattam.
Míg betoltam vártam egy kicsit hogy megszokja anakondam méretét. De már hullamozni szerettem volna benne. Beindított a szüzessége.
Lassan mozogni kezdtem benne, amit mindketten elveztunk.
- Ah rohadt szűk vagy- morogtam.
- Csakh cshinálhd.- mondta lihegve.
Kicsit gyorsabban kezdtem mozogni. Amitől ő. Sikitozott.
- gyorsabban Andrewww Ááá- sikitozott tovább az elvezettol. Még gyorsabban mozogtam. A farkam kibe járt lydiaban. Éreztem hogy nincs sok hátra.
- Andrewww, andyyy ahhh Andrewww.- a nevemet sikitozva ment el, ennek hallatán én is. Élveztem. Benne, és még utána benne maradtam piict és így pihentunk.
A hajamat birizkálta.
- szeretlek.- mondta.
- én is.
- Örülök hogy veled volt az első. Nagyon jó volt.
- Te iss jó voltál drágám.- csókoltam meg.
Majd így mesztelenül, rajta fekve aludtunk el. Édes álomba szenderultunk.

Mostoha testvér. (+18) Where stories live. Discover now