28. rész. Sokk 🤦🏻‍♀️

4.5K 89 6
                                    

Andrew

Nem hagyhattam annyiban ezt az egészet. Justin a legjobb barátom, Nem volt szükségem arra, hogy vele is összevesszek. Szóval utána eredtem. Sietve vettem a lépteket az utca sarokig, majd amikor befordultam lesokkolt a látvány,ami elém tárult. A legjobb barátom és a barátnőm csókolóznak. Eluralkodott rajtam a düh. Féktelen haraggal rohantam Justin felé.
- Szállj le róla!- üvöltöttem majd a karomat lendítettem az arca felé, ami sikeresen célba is ért. Justin hirtelen az arcához kapott.
- Megőrültél?
- Én? Én őrültem-e meg?- megint megindultam felé, de Lydia az utamba állt.
- Nem Lydia, hagyd csak, kiállok magamért.- szólt Justin. - Nincs mitől félnem, nem én csaltam meg a barátnőmet.- felment bennem a pumpa.
- MEGCSÓKOLTAD A LEGJOBB BARÁTOD BARÁTNŐJÉT.- kiabáltam.- Ez épp elég bűn!
- Higgadj már le!- eresztette ki a hangját Justin. Hogy kérheti, hogy legyek nyugodt? Miközben megcsókolta a lányt, akit szeretek?! - Vagy verekedni akarsz? Megakarsz verni? Hajrá, attól még ezt te okoztad.- dühösen vettem a levegőt és Lydia felé fordultam, aki a ház kerítésének dőlve sírt. Nem szoktam egy szót se. Csendben álltunk ott hárman. Majd Lydia keserédes hangja felcsendült.
- Menj el kérlek.- a hangja elcsuklott. Óvatosan felnézett rám. - Menj.
- Lydia ne csináld ezt. Kérlek beszéljük meg.- kérleltem. De ő csak a fejét rázta. - Kérlek Lyd, én szeretlek. Hiba volt amit tettem, tudom.
- Nem hallasz? Húzz el innen, látni sem akarlak.- mondta már dühösen.
- Rendben.- hátat fordítottam, elindultam, de még egyszer vissza néztem. - Veled még számolok!- mutattam Justinra. Mire ő cinikusan felnevetett.
Otthagytam őket, kettesben. Ki tudja mi történik majd köztük. Akkor egy barom vagyok! Tárcsáztam régi barátom Ryan számát.
- Na szia, van mára cuccod?- szóltam bele.
- Talán, akad. 1 óra múlva hívlak.
- Oké, ezer hála.

Így is lett. Ryan megérkezett a várt anyaggal. Tekertünk egy cigit és elszívtunk. Muszáj volt ezt tennem. Nem bírtam kiverni a fejemből Lydiát...

Mostoha testvér. (+18) Место, где живут истории. Откройте их для себя