0.3Kth

211 28 4
                                    

Eve gittiğimde, hala gördüğüm manzara gözümün önüne geliyordu. Rahatlamak için çantamı bir kenara koyup duş aldım. Çıktığımda, annem odama girdi. Beklemesini söyleyip, üzerimi giyindim ve odamdan çıktım. Annem, oturmam için işaret etti. Oturduğumda
bana bir zarf uzattı. zarfı açtığım da bir miktar para olduğunu gördüm.

"Ne oldu? Neden bana bunu veriyorsun anne?"

"Bu parayı al, git buradan hayatını yaşa"

"Hayır!"

"Sana al diyorum, hayatını yaşa, eğer burada böyle kalırsan
benim gibi olursun"

Biraz itiraz etsem de kabul ettim. Ama annemi bırakmaya niyetim yoktu. Çünkü çok acılar çekti ve çok kötü zamanlar geçirdi. Buna rağmen, bana bir kere bile olsun kötü davranmadı, bir kere bile olsun bana olumsuz bir davranışta bulunmadı.Hep arkamda durdu. Her derdimi dinledi ve hem bu halde hiçbir şey olmamış gibi annemi bırakıp gidersem vicdan azabı çekerdim.

Aslında Türkiye'ye geri dönmek istiyordum. Ama adının TaeHyung olduğunu öğrendiğim o çocuk aklımdan hiç çıkmıyordu. Nedenini bilmiyorum ama yüzünü gördüğüm andan beri aklımdan çıkmıyordu. Acaba ben de onun aklında mıyım? Acaba o kız kimdi?
Neden bu kadar samimiydi? Niye kuytu köşeye köşeye çekildiler? Bu sorular bir türlü aklımdan çıkmıyordu.

Okul çıkışında olanlar (TaeHyung'un ağzından)

Bugün aşırı yorulmuştum yeni gelmeme rağmen aşırı yorulmuştum ve dinlenmeye ihtiyacım vardı. Zil çaldığında bugün kafede karşılaştığım
adını bilmediğim o kızın hemen dışarı çıktığını gördüm. Tam yanına gidecekken, direk önüme çıkan kişiyle irkildim. Baktığım da eski kız
arkadaşım Soo-Min olduğunu gördüm. Ne işi vardı burada?.. Ayrıldığımızdan beri 2 yıldır peşimdeydi.

"Ne var !?"

Şımarık şımarık davranınca kimse görmesin diye okulun yanındaki inşaatın yakınlarına götürdüm.

"Tae-sshi"

"Bana böyle davranma!"

Artık ona karşı hiçbir şey beslemiyordum ve yapmacık tavrı beni daha çok sinirlendiriyordu.

(Beste'nin ağzından)

Saatin bu kadar geç olmasına rağmen hala uykum gelmiyordu. Aklım hala TaeHyung'un yanındaki kıza ve annemin bana verdiği paraya gidiyordu.

Şimdi ben o parayla ne yapacaktım? Annem neden benimle veda eder gibi konuştu? Peki ya TaeHyung'un yanındaki o kız kimdi? Kafamda deli sorular...
Derken en son uyumaya karar vermiştim. Sonuçta yarın lanet okul vardı. Yatağımı sıcacık yapmak için yayılırken birden, gelen mesajla
dikkatim dağıldı.

BİLİNMEYEN NUMARA

"Merhaba. Ben, TaeHyung."

Sevgili okuyucum, bu kitabı seneler önce kardeşlerimle (Ezgi Havan, Aslı Karataş) birlikte yazmıştım. Mantık hataları olduysa şimdiden özür dilerim. Anılarımı canlandırmak için hiçbir şeyi değiştirmedim. Beğenmediysen eğer, yorumlarda hakaret etmeden sessizce çıkıp başka kitaplara göz atabilirsin, seni seviyorum umarım beğenirsin. 

☆ Oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayın.☆
♡사랑해♡

IDEAL LOVER  •KIM TAEHYUNG•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin