1.1Kth

95 16 0
                                    


Ceren'in anlattığı olay üzerine, kahkalarıma engel olamasam da onun öldürücü bakışlarından tırsmıyor değildim.

"Beste, gülme bak zaten sinirliyim." Ceren'in Yoongi'ye bakarak bana bunu söylemesi daha çok gülmeme sebep oluyordu. İkisi de birbirlerini yiyecek gibi bakıyorlardı. Hemen kendime gelip araya girmem gerektiğini anladım.

"Tamam arkadaşlar şuan başka bir işle ilgilenmek zorundayız. Gözlerinizle birbirinizi yemeyi sonraya bırakıp bana yardım eder misiniz acaba? Yoongi,
sen Ceren'le süslemeleri al. Ben de pastayı hazırlayayım."

"Ne süslemesi?"

"Bugün Taehyung'un doğum günü ona kendimi affettirmem lazım."

"Kızım ne affettirmesi ne doğum gü-" Ceren'i, Yoongi'ye iteklememle Yoongi'nin Ceren'i tutup evden çıkarması bir oldu.

(YOONGİ'NİN AĞZINDAN)

Babamı havaalanına bıraktım. Otobüs durağına gitmek için bulunduğum ortamdan ayrıldıktan sonra huysuz, salak birinin çığlığı ile kafamı o yöne çevirdim. Valizinin kırık tekerine bakıp ağlıyordu. Yardım etsem sorun olmaz diye düşünüp yanına gittim.

"Affedersiniz, yardıma ihtiyacınız var mı?"

Beline kadar uzanan sarı saçını arkaya atıp, ukala ve sinirli bir tavırla karşılık verdi.

"Etsen iyi olur!" Sorduğum soru için içimden küfür ederken yere düşmüş olan valizi kaldırdım. Bineceği otobüse kadar valizi taşıdıktan sonra tam gidecekken otobüsün hareket edip, üzerine düşmem ve ellerimin ukalanın göğüslerini bulmasıyla birden ellerimi geri çektim. Bu arada otobüsü de kaçırmıştım. Kahretsin! Hemen elleri ile göğüsünü kapatıp attığı çığlık, kulağımı tırmalarken dünyaya neden geldiğimi Tanrı'ya sorup, kendime küfürler savuruyordum.

----------

Şimdi ise onunla doğum günü evini süslemek için birlikte dışarı çıkmıştık. Hayat ne kadar garip değil mi?

"Şşşt... güzellik!" Beste'nin söylediğine göre adının Ceren olduğunu anladığım bu huysuza 2 dingil laf atmıştı.

Ceren rahatsız olmuş olacak ki hemen adımlarını hızlandırarak ortamdan uzaklaşmaya çalışıyordu. Ona yetişip elimi beline sardığım da biraz
irkildi ve yine o sinirli halini alıp kendini geri çekmek için bir hamle yaptığın da elimi daha çok beline sardım.

"Eğer kurtulmak istiyorsan yürü ve rahat dur!"

"Ne yani kendim kurtulamaz mıyım ?! Senin yardımına ihtiyacım yoktu."

"O zaman neden koşarak uzaklaştın? Bu kadar kısa giyinirsen laf atmazlardı. Biraz düzgün giyinmeyi öğren bence yoksa daha çok çekersin."

"Nasıl giyineceğimi sana soracak değilim!"

"Neyse işimize dönelim." O çocukların Ceren'e laf atmaları beni sinirlendirmişti. Marketten yeteri kadar olduğunu düşündüğüm süs malzemelerini alıp eve döndük. Evin kapısına vardığımız da Ceren'in bana dönmesiyle dikkatimi ona verdim.

"Gerçekten beni koruduğun için teşekkür ederim." Yüzünden anladığım kadarıyla yaptığından utanmışa benziyordu. Dediği şeye karşılık tebessüm ettim. İçeri girdiğimiz de Beste, çoktan pastayı hazırlamıştı.

(BESTENİN AĞZINDAN)

Tae'nin seveceği güzel bir parti hazırlamam lazımdı. O yüzden her şeyi eksiksiz bir şekilde hazırlayıp özen gösterdim. O sırada arkamda duran Yoongi ve Ceren'i gördüm.

IDEAL LOVER  •KIM TAEHYUNG•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin