Jak wyglądało wasze pierwsze spotkanie

3.2K 114 31
                                    


☀️ Boruto

Poznaliście się w knajpie, w której dorabiałaś sobie jako kelnerka. Pewnego razu ktoś złożył zamówienie na 100 burgerów. Myślałaś, że klientem jakiś wielki, gruby facet. Twoja mina była bezcenna, kiedy młody chłopak z wielkim uśmiechem odebrał od ciebie zamówienie.


🌙 Mitsuki

Znaliście się od rozpoczęcia akademii. Na początku był bardzo zdystansowany, lecz później zaczął obdarzać cię uroczymi uśmiechami.

🌸 Inojin

Pierwszy raz spotkałaś go gdy miałaś 5 lat. Razem ze swoją mamą poszłaś do kwiaciarni rodziny Yamanaka. Ino zapoznała cię ze swoim synkiem. Gdy chłopiec cię zobaczył zarumienił się i uciekł.

🍃Metal

Poznaliście się na treningu taijutsu. Byłaś z nim w parze i zbiłaś go na kwaśne jabłko.


🍀Shikadai

Znalazłaś chłopaka śpiącego na twojej przydomowym hamaku. Jak się tam znalazł, tego sama nie mogłaś stwierdzić. Jedyne co zrobiłaś to zwaliłaś czarnowłosego na ziemię i wróciłaś do domu.

💪 Iwabe

Biegnąc do szkoły z rozpędu wpadłaś na chłopaka. Nie obyło się oczywiście bez kłótni. Potem przez długi czas omijaliście się szerokim łukiem.

🌺 Denki

Znasz chłopaka odkąd pamiętasz, ponieważ wasi rodzice są dobrymi przyjaciółmi.

⭐️ Sarada

Jako mała dziewczynka spotkałaś ją samotną na placu zabaw. Postanowiłaś do niej zagadać, a skończyło się na tym, że obie szalałyście na zjeżdżalni i huśtawkach. Jak się później okazało Sarada była twoją nową sąsiadką.




(A/N)

A więc i jest pierwszy rozdział nowej książki. Mam nadzieję, że się Wam spodoba.
Jeśli macie jakieś propozycję na rozdziały to śmiało piszcie w komentarzach :*

~Nya

Boruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz