Kiedy wracasz późno do domu

1.1K 82 67
                                    


☀️Boruto

Chłopak czekał na ciebie w korytarzu siedząc sobie na rozkładanym krzesełku.

On: - A gdzie to my się szlajamy po nocach, co???

🌙Mitsuki

Po powrocie do domu na paluszkach podreptałaś do waszej wspólnej sypialni i położyłaś się na łóżku. Wszystko było pogaszone, więc myślałaś, że Mitsuki już śpi, kiedy nagle spostrzegłaś parę świecących się na żółto ślepi. Mało co nie umarłaś ze strachu.

On: - Czekałem na ciebie...

Ty: - O K***A!!!

🌸Inojin

Ledwo otworzyłaś drzwi, kiedy nagle Inojin wciągnął cię szybko do środka. Jego mina była bardzo bardzo niezadowolona.

On: - GDZIE TY SIĘ PODZIEWAŁAŚ!! CZEKAM, MARTWIĘ SIĘ O CIEBIE, A TU NIE MA I NIE MA!! JUŻ MIAŁEM IŚĆ Z TYM NA POLICJĘ!



Ty: - .....zaraz, czekaj, martwiłeś się o mnie?







On: - .......-





On: - NIE NO CO TY!! OCZYWIŚCIE, ŻE NIE!


🍃Metal

- [imię]-chan! Myślałem, że już nigdy nie wrócisz!!- krzyknął płaczliwym głosem i rzucił się w twoje ramiona.

Wtulony w ciebie cały czas chlipał i mówił niezrozumiale. Był prawdziwie zrozpaczony. Co z tego, że powiedziałaś wcześniej, że idziesz do swojej babci. Tak cię słucha.
Poklepałaś Metala po ramieniu po czym kazałaś mu przestać tak bardzo beczeć.

🍀Shikadai

Byłaś pewna, że Shika już dawno śpi. Weszłaś więc pewnie do domu, oczekując chłopaka zakopanego głęboko pod kołdrą.
Zdziwiło cię więc krzesło postawione na środki korytarza, a na nim swojego chłopaka. Pierwszy raz widziałaś go tak wkurzonego. Grozy dodawały mu jeszcze ogromne wory pod oczami.

- Od. Dzisiaj. Zero. Chodzenia. Do. Koleżanek.


💪Iwabe

Kiedy weszłaś zmęczona do domu, marzyłaś tylko i wyłącznie o ciepłym łóżku. Więc widok twojego chłopaka rozwalonego na podłodze i pijanego w trzy dupy w towarzystwie waszego sąsiada nie był fajny.

Chopina korzystała jak mogła z czasu kiedy cię nie ma.

🌺Denki

Mimo, że starałaś się wrócić jak najwcześniej to i tak ci zeszło. Kiedy wtargnęłaś do salonu od razu rzucił ci się w oczy włączony ekran telewizora i Denki, który wpatrywał się w niego jak w jakiś ołtarz. Wkurzyło cię to na maksa.

- Ty maniaku! Czy ty wiesz która jest godzina?!

- Jezu! [i-imię]-chan!? M-Myślałem, że wrócisz później!- pisnął i ukrył się za sofą.

- To żeś źle myślał...

⭐️Sarada

Cicho otworzyłaś drzwi do domu i ostrożnie wślizgnęłaś się do środka.
Obiecałaś Saradzie, że wrócisz o wiele wcześniej, jednak niestety wyszło jak wyszło. Spodziewałaś się od niej ostrego ochrzanu, jednak gdy weszłaś do salonu zastałaś ją śpiąca na fotelu. Widok ten nie zdziwiłby cię gdyby nie fakt, że na kanapie obok spała w najlepsze Sakura. Co ona tam robiła, tego nie wiesz. A co najgorsze salon był cały zmasakrowany. Hm, co tam się wydarzyło?


💜Sumire

- [i-imię]? C-Co tak wcześnie?!- zapytała fioletowowłosa spoglądając na ciebie przerażonymi oczami.

Siedziała przy okrągłym stoliku razem z Wasabi i Namidą. Wszystkie trzy grały nie w co innego jak w pokera! Sumire zrobiła się cała czerwona ze wstydu. Ty sama nie wiedziałaś co powiedzieć na to wszystko, stałaś tylko jak słup i patrzyłaś z pogardą na te hazardzistki.


💥Shinki

Do domu wróciło ci się znacznie później niż planowałaś. Wiedziałaś, że Shinki nie będzie zadowolony z tego jak późna jest godzina. Kiedy weszłaś do kuchni zastałaś na stole małą karteczkę. Spojrzałaś na nią podejrzliwie, po czym zobaczyłaś co było na niej napisane:

Droga [imię],
Jestem bardzo rozczarowany Twoim zachowaniem. Miałaś wrócić duuużo wcześniej. Kiedy to czytasz zapewnię już dawno śpię. A teraz idź spać na kanapę!
Twój Shinki



🌻Himawari

Kiedy wróciłaś późno do domu Hima już dawno spała. Wiedziałaś to już na zewnątrz domu, ponieważ jej chrapanie było na tyle głośne, że sąsiedzi bez problemu ją słyszeli. Byłaś nawet zadowolona z faktu, że nie czekała na twój powrót. W końcu dziewczyna mogła w spokoju się wyspać!

Boruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz