Kiedy powiesz, że jedziecie do twojej rodziny

953 64 21
                                    


☀️Boruto

Najpierw ucieszył się, że wyjeżdżasz do rodziców, ale potem, kiedy dowiedział się, że on też musi jechać od razu stracił humor.


🌙Mitsuki

Popatrzył na ciebie jak na wariatkę i uniósł wysoko brwi, a następnie w pośpiechu wyszedł gdzieś na pole.......przez okno.


🌸Inojin

Kiedy powiedziałaś, że jedziecie do twoich dziadków na wieś na miesiąc powiedział, iż jesteś nienormalna i prędzej pocałuje ChōChō, niż pojedzie na jakieś zadupie. 

🍃Metal

Przełknął głośno ślinę i ze spuszczoną głową poszedł zacząć pakować bagaż.


🍀Shikadai

Gdy powiedziałaś mu o wyjeździe do swojej ciotki wzruszył obojętnie ramionami i kontynuował nic nierobienie.

💪Iwabe

Zaśmiał się głośno, ale gdy zobaczył twoją minę dotarło do niego, że nie żartujesz i jak za dotknięciem różdżki spoważniał.

🌺Denki

Wiadomość o wyjeździe przyjął o dziwo spokojnie. Myślałaś, że pogodził się z tym do póki nie zabarykadował się w swojej pracowni komputerowej grożąc strajkiem głodowym.

⭐️Sarada

Westchnęła ciężko, zacisnęła pieści i zagryzła zęby, po czym trzaskając drzwiami od szafy zaczęła się pakować.


💜Sumire

Kiedy powiedziałaś jej o wyjeździe do twojego kuzynostwa natychmiast zbladła, a w jej oczach pojawił się  tajemniczy błysk. Zmartwiona zapytałaś, czy wszystko z nią w porządku, ta jednak nic nie odpowiedziała tylko jak błyskawica zaszyła się w szafie.



💥Shinki

Kiedy przyszedł list od twoich rodziców chłopak natychmiast wyczuł co się szykuje i wyleciał z domu jak z procy.

I do tej pory nie wrócił...


🌻Himawari

Zaklaskała w ręce i poleciała do pokoju pakować wasze walizki, a potem wróciła mówiąc, że jednak nie chce jechać ponieważ nie ma ładnych ciuchów.

(A/N)

Tak, więc ze smutkiem muszę stwierdzić, że moja wena na preferencje powoli się wyczerpuje. Pewnie już to widać po ,, jakości" rozdziałów, dlatego nowe części mogą pojawiać się rzadziej.
Wybaczcie, ale po prostu powoli wypalam się z tego uniwersum.
(;へ:)

~Nya

Boruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz