Kiedy poznaje twoją babcię

944 68 29
                                    



☀️Boruto

Babcia: *tarmosi za go policzki* - Ale przystojny ten twój chłopiec!❤️

Boruto: - mghmghhhpomocy!

🌙Mitsuki

Babcia: - .....

Mitsuki: -.....

Babcia: -......

Mitsuki: -......

Babcia: -.....

🌸Inojin

Przez przypadek nazwał ją starą wiedźmą znoszącą gadzie jaja, a ona jego pseudo barbie i tak na przemian.

🍃Metal

Babcia: - Chcesz jeszcze cukiereczka?

Metal: - N-Nie, już nie mogę.

Babcia: - Ale na pewno??

Metal: - T-Tak.

Babcia: - Jesteś tego w 100% pewien???

Metal: - Yhm

Babcia: - W takim razie masz czekoladkę!


🍀Shikadai

Całą wizytę u twojej buni twardo przesiedział na tapczanie, a to tylko dlatego, że było zbyt niewygodnie, aby leżeć.



💪Iwabe

Babcia zorganizowała mały pokaz twoich zdjęć z albumu.

Babcia: - A tutaj mała [imię] spędza wakacje nad jeziorem!

Iwabe: - O kurka! Ale, żeby na golasa na publicznej plaży? I jeszcze z tym dmuchanym ogórkiem w rączce?!


🌺Denki

Chłopak dobrze wiedział co robi kupując całą kolekcję beretów dla twojej babci. Mocno tym, u niej zapunktował.



⭐️Sarada

Sarada: - Witam pa....

Babcia: - JEZU RATUJ! UCHIHA W MOIM SALONIE!!!



💜Sumire

Wiadomo, że twoja babcia od razu pokochała Sumure, bo w końcu kto by nie polubił tej cynamonowej bułeczki!


💥Shinki

Przez całe spotkanie Shinki i babcia wymienili zaledwie kilka słów i w milczeniu popijali herbatkę.
Tak wiec ciężko stwierdzić, czy się polubili.


🌻Himawari

Dziewczyna poczuła się u twojej babci jak w jakimś muzeum i co rusz w wielkim zachwycie wypytywała o różne przedmioty.

Hima: - CO TO?

Hima: - A TO?

Hima: - O A TAMTO??


Babcia: *szeptem* - [imię], co to za potwór?


Nowa postać!

💧Kagura

Kiedy babcia go zauważyła zarumieniła się jak nastolatka, przez całą waszą wizytę zachowywała jakby miała 50 lat mniej i cały czas nadskakiwała twojego chłopaka. Eh.

Boruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz