☀️BorutoW przeciwieństwie do Naruto spędza bardzo dużo czasu ze swoimi pociechami. Chce nauczyć je wszystkich technik jakie on zna. Bardzo dobrze się z nimi dogaduje, razem stanowią zgrane stado krzykaczy.
🌙 Mitsuki
Jest to tata na luzie, ale potrafi być bezduszny. Nie ingeruje zbytnio w życie swojej córki, uważa, że sama powinna wszystkiego się nauczyć.
🌸 Inojin
Jin okazał się być wyjątkowo nadopiekuńczy ojcem. Kontroluje całkowicie życie swoich dzieci, ale robi to wszystko dlatego, ponieważ bardzo się o nie martwi i troszczy.
🍃 Metal
Jest paranoikiem jeśli chodzi o swoje dzieci. Wszędzie we wszystkim widzi niebezpieczeństwo. Panikuje przy każdym małym siniaku czy zadrapaniu.
Jednym słowem wasi synowie mają z nim ciężko.🍀 Shikadai
Jemu naprawdę jest wszystko jedno co robią wasze trojaczki. Zawsze gdy jesteś na nie zła on staje w ich obronie. Co jednak nie oznacza, że odnoszą się do niego z szacunkiem, co to to nie. Często bowiem robią mu psikusy.
🌺 Denki
Denki jest wzorem dla waszej córki. Zawsze towarzyszy mu w spotkaniach biznesowych firmy Kaminarimon. Chce zapewnić swojej córeczce jak najlepszą przyszłość, dlatego wysyła ją do najlepszych (i najdroższych) szkół.
💪 Iwabe
Na początku nie radził sobie z rodzicielstwem, lecz potem zdał sobie sprawę jak duża odpowiedzialność na nim ciąży. Teraz jest podręcznikowym ojcem i trochę też januszowatym.
⭐️ Sarada
Kocha swojego syna z całego serca, lecz to nie przeszkadza jej być wymagającą i surową mamą. Ma duże plany wobec niego, chce aby w przyszłości objął stanowisko Hokage.
💜 Sumire
Każdy chciałby taką mamę! Zawsze troszczy się o swoje pociechy i chce dla nich jak najlepiej. Codziennie robi im pyszne śniadania do szkoły i przyłącza do nich karteczkę z mottem na rozpoczęcie nowego dnia.
💥 Shinki
Shinki czasami ma trudności z okazywaniem czułości swoim dzieciom. Robi to niezwykle rzadko, lecz to nie zmienia faktu, że bardzo je kocha.
🌻 Himawari
Nie macie pociech : (
Jednak jestem pewna, że Hima byłaby wspaniałą mamą, dumną ze swoich dzieci, tak jak Hinata.
CZYTASZ
Boruto Preferencje
RandomJak wyglądałby Twój związek z jedną z postaci z Boruto? Przekonaj się!