Kiedy zamienia się w dziecko

1.4K 82 41
                                    

3/5

Do wszystkich:
Bum! Budzisz się pewnego pięknego poranka i odkrywasz, że twój chłopak/dziewczyna jest dzieckiem.

☀️ Boruto

Blondyn szalał po całym domu niczym tornado. Nie mogłaś dać sobie z nim rady. Nicpoń nic a nic cię nie słuchał.
Rozwalił lampę, telewizor, potłukł pół talerzy i zjadł mydło.

🌙 Mitsuki

Mitsuki był bardzo grzeczny. Nic tylko brać i tulić. W nagrodę za dobre sprawowanie dałaś mu buzi i włączyłaś bajkę.



🌸 Inojin

Płakał przez cały czas. Wypróbowałaś chyba z miliard rzeczy, aby go uspokoić. W końcu dałaś mu farbki i kartkę. Chłopczyk przestał płakać i zabrał się za malowanie......... ścian.



🍃Metal

Malec miał więcej energii niż kiedykolwiek. Postanowiłaś więc pójść z nim na spacer. Kiedy tylko otworzyłaś drzwi Metal wybiegł jak z armaty i gdzieś zginął. Cały dzień musiałaś go szukać.

🍀Shikadai

Jego zachowanie nie różniło się od zwyczajowego. Jadł, spał i narzekał, czyli to co zawsze.

💪 Iwabe

Ten huncwot jeden, w czasie 5 min, kiedy go nie pilnowałaś zdążył pobić się z psem sąsiadów i złamać nogę.

🌺 Denki

Aniołeczek nie sprawiał, żadnych kłopotów. Przebawiłaś się z nim cały dzień.

⭐️ Sarada

Dziewczynka bardzo chciała ci w czymś pomóc. Nie ważne, czy było to gotowanie, czy sprzątanie. Pomyślałaś sobie, że chciałabyś mieć taką córeczkę.

💜 Sumire

Dziewczynka uparła się, że chce pobawić się z tobą na polu w piknik. Tak więc zabrałaś koc, koszyk, plastikowe filiżanki, picie, jedzenie i jeszcze masę pluszaków (przecież nie mogli zabraknąć gości). Porządnie namęczyłaś się organizując wszystko, tylko po to, aby Sumure oświadczyła potem, że już nie chce pikniku.

💥 Shinki

Przez mieszkanie non stop przelatywały góry metalowych przedmiotów. Łyżki, widelce, garnki i noże. Dostałaś nawet w twarz patelnią. Mały Shinki nie bardzo potrafił panować nad swoimi umiejętnościami, więc postanowiłaś, że najbezpieczniej będzie jeśli zabarykadujesz się w łazience dopóki nie wróci do normalnej postaci.

Boruto PreferencjeOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz