☀️ BorutoNie trzeba było zgadywać, gdzie zaprosi cię Boruto. Dwa słowa: fast food. Podczas spotkania świetnie się bawiłaś, a chłopak starał się utrzymać cię w dobrym nastroju. Wszystko jednak legło w gruzach, kiedy wylał na ciebie colę.
🌙 Mitsuki
On nie kojarzył o co chodzi z randkami, więc pięknie mu wszystko wytłumaczyłaś. Po skończonym monologu pokiwał głową i zaciągnął cię do najbliższej kafejki.
🌸 Inojin
Nie przyszło mu na myśl, żeby zaprosić cię gdziekolwiek. Uważał, że takie rzeczy jak ,, randki" są nikomu niepotrzebne, a romantyczni faceci to na pewno geje. Ty słysząc jego słowa fochnęłaś się na tydzień, przez co chłopak z desperacji zaprosił cię na jakieś spotkanie.
🍃Metal
Metal nie za bardzo ogarnia słowo romantyzm, więc zamiast jakieś randki zaproponował wypad na siłownię. Nie było to spełnienie twoich marzeń, ale byłaś przynajmniej szczęśliwa, że chłopak odważył się gdzieś z tobą wyjść.
🍀Shikadai
Jako iż jest królem leni, nigdzie nie chciało mu się z tobą iść. Jednak zmusiłeś go do tego i wywlekłaś go siłą do kina. Kiedy na filmie była romantyczna scena, znacząco zwróciłaś ku niemu twarz. Okazało się jednak, że przyciął komara, przez co dostał taki opiernicz, że jego mama mogła się schować.
💪 Iwabe
Dłuuugo zwlekał z zaproszeniem cię na randkę. W końcu zdecydował wziąć cię do parku. Cały czas się jąkał, jak nie on.
Wiedziałaś, że musisz mu pomóc rozluźnić się. Zaproponowałaś więc mini zawody. Pierwszą konkurencją był bieg przez trawnik. Jednak zaraz po starcie potknęłaś się o kretowisko i skręciłaś kostkę. Twoim wynagrodzeniem było to, że Iwabe niósł cię całą drogę do szpitala.🌺 Denki
Okularnik wykazał się wyjątkowym romantyzmem. Wysłał ci list z zaproszeniem do najdroższej restauracji w wiosce ( bo go stać). Na miejscu okazało się, że wynajął najlepiej położony stolik. Wszędzie było mnóstwo kwiatów, a on sam był ubrany w szykowny garnitur.
Miałaś wrażenie, że za chwile ci się oświadczy. Myślałaś, że będzie zachowywać jak gentlemen, ale niestety cały czas nawijał o jakiś grach komputerowych. Tyle na temat romantyzmu.⭐️ Sarada
Kiedy pewnego razu zaproponowałaś jej wspólny wypad, czarnowłosa zarumieniła się do granic możliwość i kategorycznie odmówiła. Jednak po dłuższych namowach udało ci się ją wyciągnąć. Chodziliście wspólnie po wiosce, odwiedziłyście pare sklepów, a na koniec wybrałyście się na lody. Byłoby przecudownie gdyby nie Boruto, który wparował do lodziarni i swoim zachowaniem zepsuł cały klimat.
CZYTASZ
Boruto Preferencje
RandomJak wyglądałby Twój związek z jedną z postaci z Boruto? Przekonaj się!