Jak wyglądało wasze pierwsze spotkanieKazano ci przynieść do biura Kazekage całą górę papierów, które ważyły chyba z tonę. Ostrożnie szłaś z nimi po schodach, gdy nagle czułaś, że przewracasz się do tyłu. Pisnęłaś cicho i czekałaś na spotkanie z ziemią, kiedy nagle poczułaś, że coś przytrzymuję ciebie i twoje papiery. Był to sam syn Kazekage.
Co wtedy pomyśleliście
Ty: - Mój bohater! A w dodatku jaki przystojny!
On: - Mój ojciec zamęczy tych biednych ludzi papierami...
Jak wyglądała wasza pierwsza randka
No więc, czy zwiedzanie pracowni marionetkowych może zostać nazwane randką? Miejsce mało romsntyczne, ale przynajmniej Shinki cały czas trzymał cię za łapkę.
Pierwszy pocałunek
Pewnego razu Shinki chwycił cię za rękę i poprowadził w stronę muru otaczającego wioskę. Po wyskrobania się do góry usiedliście na szczycie jednego z nich.
- Zawsze chciałem pokazać ci ten widok.- oznajmił patrząc na twoją oniemiałą buźkę.
Z murów Suny było widać zapierający dech w piersiach zachód słońca.- Shinki....Jest piękn....- nie dałaś rady dokończyć, ponieważ chłopak niespodziewanie złączył wasze usta. Czułaś, że jest cały spięty i nieumiejętnie cię całuje, lecz ten moment był zdecydowanie jednym z najlepszych w twoim życiu.
Po jakim czasie zostaliście parą i kto zainicjował związek
On
8 miesięcy
Jak Cię przytula
Z Shinkim jest tak, że wstydzi się cię przytulać. Zawsze jest spięty kiedy to robi.
Jak na siebie mówicie
Ty: - Ptyś
On: - [imię]-chan, ale kiedy jesteście sami Rybeńko ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Kiedy ma koszmary
Zrywa się nagle z łóżka, głośno wciągając powietrze.
- [imię]-chan!! Jesteś tutaj przy mnie?!
- Tak, tak, idź już spać.- odpowiadasz beznamiętnie i śpisz dalej.
Gdy zapuszcza tekst na podryw
- Hej [imię]-chan, chcesz to możemy się trochę poprzyciągać. Ja będę magnesesem a ty lodówką ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)
O kogo jest zazdrosny
O każdego osobnika płci męskiej, który patrzy na ciebie dłużej niż 3 sekundy.
Jego myśli kiedy poznaje Twoich rodziców
On: - Hmm, nie wiedziałem, że jej mamą jest Matsuri-san.
Myśli rodziców
Mama: - Córcia jakiegoś satanistę przyprowadziła! Zaraz, zaraz..... przeciez to syn Gaary!!
Tata: - Oja! Ale słodziak!
Kto rządzi w związku
Wszyscy sądzą, że on, ale tak na prawdę ty.
Gdy zobaczył cię nago
Zaraz okrył cię swoim żelaznym piaskiem.
On: - Wedź nie strasz ludzi.-
CZYTASZ
Boruto Preferencje
RandomJak wyglądałby Twój związek z jedną z postaci z Boruto? Przekonaj się!