Ruby ve Gideon için sakin ve zorlu geçen hayatları hiç beklenmedik bir şekilde kesişecektir. Onlar için gelecek çok karmaşık olaylar zincirini sıralayacak ve gerçekleri ortaya dökecektir.
Ruby'nin hayatında hiç beklemediği bir sis perdesi karşısına Gideon'u çıkarıp ikiliyi hem yoracak hemde aşkla harmanlayacaktır. Çünkü gelecek ve geçmişin laneti ikisinin peşini bırakmayacaktır. Artık onlar için şans da yoktur, ümit de...
~•~•~
"Ne düşünüyorsun?" diye sordu Gideon Ruby'e. Ruby bir anda yanında hissettiği o muazzam kokuyu alınca hafifçe gülümsedi. Başına yana yatırarak derin bir iç çekti. Hiç mi bitmeyecekti dertleri? Mutlu son yok muydu onlar için? işler artık raydan çıkmış sürükleniyordu bir sis perdesiyle gözünde.
"Dünya..." dedi boğuk bir sesle ama devamı gelmedi bir süre. Getiremedi devamını Ruby. Sustu kaldı. Gideon istifini bozmadı. Derin bir iç çeken Ruby bir süre sonra devam etti: "Dünya Gideon. İki hecelik ve beş harflik bir kelime. Ama yine birçok şeyi içinde barındıran bir kutu sanki. Sırlar odası gibi çok karmaşık." dedi.
Gideon soluna dönüp, hafif bir tebessümle baktı Ruby'e. Bebeksi yüzü muazzamdı. Tarifi yoktu ona bakarken içinde oluşan hisse. Kokusu bile ona ümit kırıntısı veriyordu. Düşündü,düşündü... Kaç dakika sonra bilemiyorum ama konuştu boğuk bir sesle Gideon:
+"Belkide Dünya çok yalnız olduğu için insanlarla uğraşıyordur."
-"Gideon Joshep... Dünya yalnız kalsaydı etrafında yıldızlar, gezegenler ve galaksiler dolu olmazdı. Değil mi?"
+"Yanılıyorsunuz matmazel. Onlar Dünya ile eş değer değil."
-"Nasıl yani?" dedi Ruby meraklı bir sesle. O sırada Gideon'a dönmüştü bile. Bu defa uzaklara dalan Gideon oldu. Bir süre sustu. Koyuya çalan gözlerle bir anda Ruby'e döndü:
+"Bayan Allison. Dünya çok yalnız. Ne eşi var koca evrende, ne de benzeri... "O.. çok müthiş "dedi. Ruby'ye doğru eğilip dudaklarına küçük bir buse bırakıp puslu gözlerle Ruby'nin gözlerine baktı.
+"Tıpkı senin gibi Allison. Bakıyorum ama bakmaya doyamıyorum. Gözlerinin ışıltısı sanki kalbime değiyor, vurulmuşum gibi bir his yaratıyor. Bu duygu... müthiş, tarifi imkansız. Seni hem kıskanıyorum hem de kalbimin en derinlerinde saklıyorum. Yıldızlar, gezegenler ve galaksiler de böyle. Anlayacağın aralarında hep bir zıtlık ve çekim gücü var. Tıpkı senin ve benim gibi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GİDRUB ALFABESİ
Mystery / ThrillerUYARI: Sevgili okurlarımız, Hayal gücü sınırsızdır. Onu bir defa keşfedersiniz bir daha bırakmak istemezsiniz. Biz bir hayal için yola çıktık ve bunu sizlerle paylaşıyoruz. Sizden istediğimiz şu: "Lütfen hikayemiz hakkında hayal gücümüzü yadırgamay...