Onunlayken Bölüm 2

160 24 17
                                    

Hani bir duygu vardır ya...
Onunlayken hep mutlu olursun,
Teşekkürler sana bana bu duyguyu tattırdın
Ama sen de diğerleri gibi;
Şerrrefffsiz çıktın! Yazarınızdannn ;)

Kapağı yapan arkadaşımı es geçemeyeceğim teşekkürler mucizeela

Medyada Ecem ve Rüzgar var

İki dakika falan bekledikten sonra araba geldi. Rüzgar bey muzipçe "Önden bayanlar." dedi. Çok geçmeden Kuzey -iç sesimin-'in sesini duydum 'Salak mısın kızım sen? Tanımadığın biriyle gidiyorsun!' diye sitem etti içsesime ilk kez hak verdim ve Rüzgar'a döndüm "Hooop dur bi dakika ben seninle niye geliyorum ki?" dedim bana döndü ve "Sanki daha iyi bir şansın var." dedi bana bakarak omuzlarımı silktim ve arabaya bindim. Çook uykum gelmişti ve acilen başımı yaslayacak bir şeye ihtiyacım vardı. Utana sıkıla Rüzgar'a yaklaştım ve "Omzuna yatabilirmiyim?"dedim "Yat bakalım." dedi ve kafasını biraz geriye çekti ben de uykunun da üzerime yapmış olduğu baskıyla omzuna yattım. Gözlerim bu baskıya daha fazla dayanamadı ve kapandı...

Rüzgar'dan

Başımı sola dönderdiğim zaman onun uyumuş olduğunu gördüm ve yüzünü daha dikkatli incelemeye başladım. Çok hüzel bir yüzü vardı;dolgun dudakları insanı çileden çıkaracak cinstendi, kiprikleri ve kaşları eyaz teninin üzerinden sanki 'Ben buradayım!' diye sesleniyordu saçları da siyahtı... Vucudu kıvrımlıydı; dolgun göğüsleri vardı hhaa bir de incecik bir beli...

Kızı dikizlemeyi bırakıp önüme döndüğüm zaman 'Bizim Mekan'a' gelmiştik bile arabadan indim ve Ecem'i kucağıma aldım ve kapıdaki korumalara kapıyı açmalarını söyledim onlar da dediğiöi ikilemeden yerine getirdiler onu odama götürdüm ve yatağa yatırdım üzerimdeki kanı görünce

"Hasss" diye bir tepki verdim.

Vermez olaydım Ecem uyanmıştı ve bana bakıyordu, ona bir dakika beklemesini söyledim ve banyoya gittim üzerimdeki tişörtten kurtuldum e ilk yardım çantasınan tentürdiyot, gazlı bez bir de bant -hani şu doktorların kullandıklarından- aldım e Ecem'in yanına gittim. Tentürdiyotu pamuğa döktüm ve koluna bastırdım.

Oda aynı demin benim verdiğim tepki gibi
"Hasss" dedi. Yarasını temizledikten sonra gazlı bezi sardım ve kolunu öptüm onun gözleri fal taşı gibi açılırken be tek taraflı sırıttım. Daha sonra onu kucağıma alarak yatağa götürmeye başladım

"Rüzgar burası neresi ve ben niye burdayım?"

Benim Karanlığım #watty2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin