Benn geldimm neyse çok bekletmeden bölümü yazayım.
Bayyyss
************
Ecemden
Şuan Rüzgar'ın arabasında oturuyorum ve stresten kemerini sıkıyorum. İlk defa birine bu kadar yakınım ve bu beni tedirgin ediyor. Ya o da annem gibi giderse... Salak mısın o senin hiçbir şeyin değil kendini kaybetme!
"Bir şey mi oldu???" dedi sesinde biraz da endişe kırıntıları vardı.
Kafamı hızla iki yana salladım "Yok bir şey." Bana doğru döndü
"Emin misin? Hiç iyi görünmüyorsun." dedi.
"Tabi ki de Emin değilim ben Ecem'im " dedim ve gözlerini devirmesini izledim.
"Çok aradın sanırım" dedi tek kaşımı anlamamışçasına kaldırdım.
"Neyi??"
"Espirinden bahsediyorum. Bizim Arda'dan bulamazsın böyle espiriler." dedi ve güldü Allah'ım ne güzel gülüyor.
"Arda her kimse tanışmak isterim. Anladığım kadarıyla espritüel birisi bu Arda."
Yumruklarını sıktı ve adeta tısladı "Tamam, bı ara tanışırsın." Sinirlenmesine anlam veremedim açıkçası ne bu korumacı tavırlar.
" Bu daha sonra da görüşeceğimiz anlamına geliyor sanırım" dedim bana baktı ve omuz silkti. Allah'ım bir hareket insana bu kadar mı yakışır???
Ben düşüncelerimle boğuşurken yine konuştu" Geldik" teşekkür etme gereği duyarak yine ona döndüm ve " Biliyorum kim olsa aynını yaparsın ama yine de teşekkürler" dedim
"İneceksen in artık" diye sitem etti.
İndiğim an gazı kökleyip gitti. Hah çok da tın!!!
Usulca Zeynep'in evinin kapısını çaldım. Evet Zeynep'in kendine ait bir evi var ' Geldiiiiim' diyerek kapıyı açtı ve beni içeriye çekti. Bir kez daha pembe lacivert uyumuna baktım hiç durmadan odasına çıktık. Odasında lacivert yerine siyah renkler kullanmıştı ve tam da ona göreydi. Siyah yatağın üzerinde ki pembe pikeyi bozmadan oturdum ve bağdaş kurdum .
" Hadi Ecem anlat ne oldu çok merak ediyorum!" dedi kibarlığından ödün vermeden.
Ona akşamki ve sabah olanları kısaca özet geçtim. Derin bir iç çekerek devam ettim
" Çoook yakışıklıydı Zeynep yaaaa..."
" Ergen gibi hareketler sergileme kızım yaaa. Ne o iç çekme öyle. Sen bir hanımefendisin ve bir hanımefendi her zaman hanımefendiliğini korumalıdır anladın mı beni?"
Annemin yerini tutuyordu Zeynep onu asla kaybedemezdim. " Tamam Zeynep Allahını seversen başlama yine!" Diye sitem ettim hoşuma gittiğini o da biliyordu. Bu yüzden ona karşı istediğim gibi konuşuyordum.
***************
Kollarımda paketler vardı var yürümekte zorlanıyordum. Zeynep yeter artık Allah aşkına"
"Tamam tamam hadi gidelim artık." Onu alışverişden ayırmak çok zordu şimdi ne oldu da sesini çıkarmamıştı anlayamadım açıkçası...
Bizim eve geçtik aldığı paketlerin yarısını ayırdı ve içindeki kıyafetleri çıkarmaya başladı. Zorla bir tanesini giydirdi. Neymiş bara gidecekmişiz gideceksek gideceğiz anasını satıyım ben spor takılan bir kızım öyle her elbiseyi giymem.
Ama galiba bu elbise bana çok yakıştı.
Elbisenin omuzları yoktu ve dizlerimin 1,5 karış yukarısında bitiyordu. Fazla kısaydı ama olsundu-multi- çok güzeldi bikere. Altına beyaz platform topuklu ayakkabılarımı giydim.
Ayakkabıların elbiseye çok uyuyordu daha da önemlisi boyum daha uzun duruyordu. Zeynep'in elbisesi de ona çok yakışmıştı.
Göğüs dekoltesi fazlaydı ama Zeynep iddialı şeyler giymeyi hep sevmiştir. Zaten kaldırabiliyor da bu yüzden sıkıntı yok.Beraber evden çıktık.
*************
En olmadık yerde bıraktım ama olsun baaaysss
Vote+ yorum canlarım
Aceleyle yazdım nasıl olmuş?
Sizin görüşünüz benim için çok önemli bu yüzden ne düşündünüz??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Karanlığım #watty2018
ChickLitKız karanlıktan korkardı, adam ise karanlığın ta kendisi... Adam kızın saçını okşarken" Ben karanlığım küçük kız ve sen karanlıktan korkarsın." dedi. Kız onun bu sözü üzerine derin bir iç çekip " Karanlık" diye tekrarladı adamı " Sadece benim karanl...