Uyumak için gelmiş olmayız. Bölüm 7

86 19 3
                                    

Medya Arda KARA

Ecem'den

"Bu eteğin boyu ne lan!?"
Rüzgar birden bağırınca sıçradım ama hemen dikleşip

"Adı üstünde etek, Rüzgar. Neyini abarttın anlayamadım ki!" derin bir nefes aldım ve devam ettim

"Hem sen ne olduğu belirsiz yere niye getirdin beni!?" diye çıkıştım ben de ona yumruğunu kaportaya vurdu kapımı kapatıp kendisi de sürücü koltuğuna oturdu.

Ben buradan gideceğimizi düşünürken o torpitodan bir bileklik çıkardı ve bana uzattı. Tek kaşımı kaldırarak sorarcasına Rüzgar'a baktım.

"Bakma öyle çirkin oluyorsun. Al tak şunu da içeri girelim."

"Hediyenin hiç sırası değil farkında mısın? Dışarda bu kadar abazanın olduğu yerde içeriyi düşünemiyorum o yüzden hi-"

"Onu sana hediye olsun diye vermedim, mal. Sadece kimse sana bakamayacak. Bakan olursa gözünü oyarım orası ayrı da" En son söylediği şeyi o kadar sessiz söylemişti ki ben bile zor duymuştum. Hâlâ arabadan inmediğimi görünce kolumdan tutarak beni arabadan indirdi ve ardından sürükleyerek içeri soktu. İçeride düşündüğümden daha az kişi vardı ama dışarısı diyorum ya zaten felaketti. Burası alkol kokuyordu yine saçmaladım barda ne kokmasını bekliyorum ki sanki... Rüzgar beni sürüklemeye devam ediyordu ve en sonunda bir kapının önüne geldiğimizde durdu ve arka cebinden bir anahtar çıkardı. Doğru anahtarı bulduktan sonra kapıyı açtı ve içeriye girdik haa ben burayı hatırlıyorum yaa hani Rüzgar'ın gece yarısı getirdiği yerdi burası. Aklıma gelen şeylerle birazcık da tereddütle Rüzgar'a döndüm.

"Ş-şey biz n-niye geldik buraya?" az önce kekelemiş olamam değil mi? Allah beni kahretmesin!

Sorduğum saçma soru üzerine Rüzgar tek taraflı sırıttı ve

"Niye gelmiş olabiliriz ki acaba?"

"Soruma soruyla cevap vermesene bee!" Diye çemkirdim bu en nefret ettiğim şeylerden bir tanesiydi gıcık oluyordum işte

"Uyumak için." diye cevap verdi ohh be düşündüğüm şey değilmiş.

Rüzgar kalktı ve bene dolabından beyaz bir tişört verdi ben de banyoya girdim ve üzerimdekilerden kurtulup tişörtü giydim ama siyah sutyenim tişörtün altından belli oluyordu bunun üzerine kapıyı aralayıp Rüzgara baktım sırtını yatağın başlığına dayamış telefonuyla uğraşıyordu ona baktığımı hissetmiş gibi bana baktı.

"Rüzgar siyah renk tişörtün yok mu ?"

"Verdim ya tişört"

"Ben vermedin demedim ki zaten mal. Sadece siyah renk tişörtün var mı diye sordum."

Kalktı ve dolaptan siyah renk tişört çıkardı ve bana uzattı elinden aldım ve siyah renk olanı giydim. Beyaz tişörtü de elime aldım ve banyodan çıktım tişörtü dizlerimin 1 karış yukarısında olduğu için giyecek bir şey vermemişti.Yanına gittiğimde yatakta yana kayarak bana yer açtı. Ona güveniyordum çünkü Rüzgarla buraya bir kez daha gelmiştik ve bir şey olamamıştı ki bu sayede de benim güvenimi kazanmıştı. Yanına yattığımda koluyla belimi sardı ve beni kendine doğru çekti.

"Bir daha bana mal dersen..."

"Ne yapabilirsin ki!"

"Buraya uyumak için gelmiş olmayız." dedi sırıtarak bunun üzerine utandım ve gözlerimi kaçırıp ona sırtımı döndüm. Beni daha fazla kendisine çekince sırtım onun kaslı göğsüyle buluştu. Şuan yaptığımız şey belki yanlıştı ve benim içimi ürpertmişti. Sesli bir nefes aldım ve gözlerimi usulca kapadım aklımdaki düşünceleri çıkarana kadar da uyuyakalmıştım zaten...

#########

Uyandığımda Rüzgarla sarmaş dolaştık. Bir bacağı benim üzerimdeydi yüzlerimiz birbirine çok yakındı onun elleri benim belimi sararken benim sağ elim onun yüzünde sol elim ise kaslı göğsündeydi. Ellerimi çekip yataktan çıkmaya çalıştım ama nafile... Bunun üzerine çareyi Rüzgarı uyandırmakta buldum ellerimle kaslı kollarından tutarak onu sarstım

"Rüzgar!"

"Hıı"

"Bacağını ve kollarını çeksen diyorum" dediğimde tek gözünü açtı ve pozisyonumuza baktı. Daha sonra beni biraz daha kendisine çekip

"Azıcık huzur bulmuşum bırak da tadını çıkarayım" diye mırıldandı. Anlamadığımı zannediyordu sanırım ama anlamıştım. Bir dakika neee Rüzgar benim yanımda huzur bulduğunu mu söyledi az önce

Ayyhh çom romantik kızz

Diye ağzını gere gere konuşan iç sesimin ağzına bir tane geçirip onu susturdum. Ne yani az önce gerçekten Rüzgar bana benim yanımda huzur bulduğunu mu söylemişti yoksa ben mi öyle anlamıştım... Bunları düşünerek tekrar gözlerimi kapattım sanırım onun bulduğu huzuru ben de bulabilirdim.

Sizleri çok seviyorum okurlarım ama hiç oy vermiyorsunuz ve bu benim canımı sıkıyor pamuk eşlerinizi tek bir yıldıza götürüp bassanız ne olur ki sanki 😘😘😘

Sizleri seviyorum

Benim Karanlığım #watty2018Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin