##От името на Карол##
Събудих се в спалнята.... Ру, Вал, Майк, Ванеса и някакъв доктор стояха до мен.Докт:-Да....така си и мислех...-взе лист и написа нещо, след което го подаде на Вал....-Много се и натоварила..... Да не би да е била под стрес?
Ру:-Днес да, но обикновено си е добре.
Докт:-Нека внимава!Това не е шега!Ако стане нещо ми се обадете отново...-момчетата го изпратиха.
Аз:-Какво пише?-Вал отиде до нея и се засмяха.-Хей....какво става?
Вал:-Ти си бременна!-бяха много щастливи....
Аз:-Моля!-станах рязко, при което отново почувствах болка.
Ванеса:-Докторът е написал, че може да си бременна... Все пак виж... имаш всички симптоми.
Валентина:-Мисля,че съм напълно съгласна с нея!-подчерта напълно.
Аз:-Момичета, не се шегувате с мен!- Вал ми подаде бележката....-Ужас!
Вал:-Мисля, че имам тест за бременност, който ми е за резерва.Ще отида да го взема.-излезе от стаята.
Аз:-Това е ужасно!-хванах корема си.
Ван:-Защо?Ще ставаш майка!-седна до мен.
Аз:-Още не е сигурно!-Вал се върна с тест в ръка.
Вал:-Банята е натам!-посочи вратата, взех теста и станах бавно от леглото.
##От името на Руджеро##
Аз:-Благодарим,че дойдохте!-затвори вратата и с Майк седнахме на дивана.Майк:-Ами ако е бременна?
Аз:-Моля?
Майк:-Валентина имаше същите симптоми....повръщане, припадания.... Това ще е.
Аз:-Не, не може да е това...
Майк:-Защо?Не е страшно да си баща?Или просто още не искаш дете?!-мисля, че бе прав, но с второто.
Аз:-Майк, моля те! Наистина ще е хубаво.....
Майк:-Ще кажа на Вал да ѝ даде тест за бременност и ще видим резултата!-нямах търпение да разбера....
##От името на Карол##
Вал:-Е, колко чертички са???-Още не бях отишла до тях и ме засипваха с въпроси.
Ванеса:-Една или две?
Вал:-Хайде, кажи????-показах им теста.
Аз:-Ще ставам майка!!!-започнах да подскачам, както и те.
Вал:-Ще видиш колко е хубаво!-те ме прегърнаха, а аз още не можех да повярвам какво хубаво нещо ми се случи.-Ще кажеш ли на Рудже?
Аз:-Още не знам.... А ако той не иска деца?
Ванеса:-Брат ми винаги е обичал малките бебенца.... Спокойно!-взех теста и го прибрах в шкафа.
Аз:-Дано да е така!Ще му кажа довечера...-вратата се отвори и влезе Майк.
Майк:-Вал, ела за малко моля те...- тя излезе с него.
Ванеса:-Разбрах, че ще се жените?
Аз:-Да, след седмица... Нямам търпение!
Ванеса:-Да можеше и ние с Джак да се оженим.....-видях как малко се натъжи.
Аз:-Спокойно, всичко ще е наред!Виж се....коремчето вече ти личи... Много си сладка!-забърсах сълзите ѝ и тя се усмихна.
Ванеса:-Ужас!Днес съм на преглед!
Аз:-Е, какво чакаме?Да отиваме...
Ванеса:-Тъкмо ще прегледат и теб!-взехме нещата си и се качихме в колата.
~В болницата~
Докторът:-Да...всичко е наред с бебето Ви. На два дни е.-аз се засмях и бях много щастлива.-Ванеса, скъпа, сега си ти. Джак ще дойде ли?
Ванеса:-Ами не знам....-аз станах, а Ванеса легна на леглото.
Вратата се отвори.
Ванеса:-Джак!-тя се изненада.
Джак:-За теб са!-подари ѝ букет с цветя и се целунаха.
Ванеса:-Мислех, че ще забравиш...
Джак:-Никога!-той взе стол и седна до докторът.
Докт:-Искате ли да разберете пола?-те се съгласиха и хванаха ръцете си.-Момче е!
Джак:-Страхотно!-той ѝ се усмихна.
~В колата~
Джак зае шофьорското място, а Ванеса беше до него и аз отзад.Ванеса:-Срещал ли си се с татко?
Джак:-Да....няколко пъти... Говорихме, бихме се, но стигнахме до най-важната част...
Ванеса:-Каква е тя?-тя бе щастлива от чутото.
Джак:-Ще разбереш довечера!-паркира пред къщата и влязохме вътре.
Ру:-Кар, може ли да поговорим за малко в спалнята?-аз го последвах.
Аз:-Какво е станало?
Ру:-Не, Карол... Аз те питам какво стана онзи ден.....Майк ми каза, че Вал ти е дала тест за бременност... И какъв е резултатът????-явно Вал не беше казала съществената част, което е добре..
Аз:-Бременна съм!
Ру:-Сериозно???-веднага се усмихна от щастие.-Направи ме най-щастливия човек на света!!!-той ме прегърна, след което ме целуна.
📝📝📝
Съжалявам, че на бях пуснала предната седмица, но нямах време.1. Карол е бременна.... Очаквахте ли го?????
(Финалът наближава))))))):
Дано тази част ви е харесала❤❤❤
YOU ARE READING
Lost in life 2
Romance,, Дори да не ме помниш,аз те помня. Ти беше тази, която плени сърцето ми". ,,Ти беше всичко за мен,докато не видях истината с очите си!" ,,Аз те загубих,знам,но сгреших. Ще се боря за теб колкото е нужно! Сгреших и сърцето ми се къса!" ,,Ти направи...