Part 12 Отвлечена 2

343 28 5
                                    

Карол я нямаше. Видях,че вратата към палубата е отворена и излязох. Видя се само една яхта в далечината. Бързо звъннах отново на татко.

_Разговор_
Аз:-Татко, няма е!Отвлякоха я!-притесних се.
Т:-Как така?! Спокойно?!Ще хвана първия полет и съм при вас. Ти къде си сега?
Аз:-На яхтата. Да звънна ли на полицията?
Т:-Не, в никакъв случай!-чух строгия му глас-Аз ще извикам хора.
Аз:-Добре, татко. А сега какво да правя?
Т:-Разгледай дали не са оставили бележка, както преди и се прибери.
Аз:-Добре, утре ще те чакам.
_Край на разговора_

Влязох в стаята и видях,че има бележка на масата:

,,Е, Паскуарели, помниш ли баща ми?Мичел.....аз съм сина му- Джак. Може би знаеш,че пред няколко дни го убиха, е аз съм тук сега,за да ви отмъстя. Татко ти направи доста голяма грешка. Сега и Карол ще пострада. Тя е новата ти сестра , нали.... Нека се разберем така: Утре в полунощ ще се срещнем, но аз ще ти звънна преди това. От доста време те наблюдавах, така че не звъни в полицията,защото малката ще пострада ;)"

Не мога да повярвам. Как той има син и защо татко не ми е казал?!Сега просто ще се опитам да поспя или ще се разровя в интернет за този Джак,което е по-добра идея. Взех лаптопа и написах името му в търсачката.

##От името на Карол##
Събудих се в някаква сграда. Бях завързана и имах скоч на устата.Как съм се озовала тук?Помня само как излязох на палубата, за да подишам чист и въздух и изведнъж нещо се случи. Един мъж влезе в стаята.
-Как си?Аз съм Джак. Баща ми умря заради твоя. Сега вече след като си при мен ще се погрижа и да го върна на брат ти.-мана лепенката от устата ми и застана клекнал до мен.
Аз:-За какво съм ти аз?
Д:-Просто ми трябваш. Те забавиха толкова бързо за Венеса,е все пак нямаха избор-засмя се-Сега ще те заведа при сестра ти.-какво каза този, моя сестра???
Аз:-Коя е Ванеса и защо е моя сестра?Как така?
Д:-Ъх... не са ти казали. Тя е сестра на Руджеро и вече и на теб. Татко ми я отвлече,защото имаха пречки с твоя в една сделка.
Аз:-А какво е станало с нея през това време?
Д:-При нас е. Баща ти бе принуден да я остави на нас....- не каза нищо повече.
Аз имам сестра?Може би това е било момичето, за което Рудже искаше да ми каже. Милия той. Искаше само да ме предпази. Сега се чувствам зле. Заради мен ще направи сигурно някой глупост.

Д:-Ела с мен!-отвърза ме от стола и ме завлече в една по-хубава стая с две легла.

В банята се къпеше някой. Джак ме остави и излезе. След малко това момичета излезе от банята и се очуди като ме видя, но после дойде и ме прегърна.
-Карол!-беше щастлива.-Нали ти си Карол?!-притесни се.
Аз:-Да, аз съм. Ти си Ванеса, нали?- тя кимна и се засмяхме от
радост. :-Значи, ти си моята сестра?
В:-Мхм, аз съм Карол. Даже ми каза за теб, съжалявам.
Аз:-Аз също. От колко време си тук?
В:-От пет години.
Аз:-А на колко си, ако не е тайна.
В:-Спокойно,ще ти кажа, искам първо да знам ти на колко си?
Аз:-На двайсет.-засмях се.
В:-А аз съм с една година по-малка от брат ти.
Аз:-На 21?
В:-Да.Искаш ли да се разходим в градината?
Аз:-Добре, но не сме ли нещо като отвлечени?
В:-Да, но аз ...свикнах тук. Добро си имам гадже.
Аз:-Кой?
В:-Джаксън.-аз се очудих.
Аз:-Джак?-тя кимна и той влезе в стаята.
Д:-Как сте дами?!-дойде, завъртя я и я целуна.-Искате ли да излезете в градината.
В:-Да,скъпи, но нека да се облека и след малко ще дойда.-аз тръгнах с Джак.
След малко и сестра ми се върна. Тя е доста красива, когато е видях на снимката бе същата, само че по-малка.
Разходихме се в градината на къщата и после седнахме на една беседка.

📝📝📝
Хей... Ето я и новата част на отвлечена. Дано да ви хареса. Изненадахте ли се,че Ванеса е гаджето на Джак?
Целувки:😘😘😘😘😘
Това по-горе е Ванеса....

Lost in life 2 Donde viven las historias. Descúbrelo ahora