Prolog

68 4 0
                                    

Draco

Tohle je poprvé, co se těším do školy. Doma to bylo už k nevydržení. Celé prázdniny u nás byla teta Belatrix, která mě s mým otcem přesvědčovala, že se musím stát smrtijedem. Učili mě kletby, které se nepromíjejí. Nejhorší na tom bylo, že jsem musel zabít i pár lidí a otec na mě byl pyšný, ale já na sebe ne. Měl jsem chuť jednu z těch kleteb použít na sebe, za to kolika lidem jsem ublížil. Pokaždé, když jsem otci odporoval, použil na mě kletbu Cruciatus a to nebylo nic příjemného. Jednou jsem si myslel, že už to budu mít za sebou, a že zemřu, ale matka otce zastavila dřív, než se to stalo. Tohle byly moje prázdniny, plné bolesti, strachu a utrpení.

Hermiona 

Vůbec se netěším do školy, protože to bude zase rok plný šikany a urážek od Malfoye. Ten kluk mě dokáže vždycky tak vytočit. Jediný na co se těším,  jsou moji přátelé: Harry, Ron, Ginny, Lenka a Nevil. Celé prázdniny jsme se neviděli, protože Weasleyovi s Harrym byly po celou dobu v Paříži a Nevil s Lenkou spolu byly také celé prázdniny a nechtěla jsem se jim nějak vnucovat. Takže jsem byla celé prázdniny s rodiči. Občas jsem navštívila babičku, kterou mám strašně moc ráda, vždycky mi totiž dokáže zvednout náladu a občas mi přijde, že mi rozumí víc než moji rodiče. Tohle byly celé moje prázdniny, prostě nuda. 





Dramione - láska je víc než nenávistKde žijí příběhy. Začni objevovat