Obrázkový vtip:
Další vtip:
Další vtip:
Další vtip:
Michael Schumacher si čte noviny a přijde za ním jeho syn a ten zkroušeně povídá: „Tati, víš, já jsem měl bouračku."
Schumi se vyděsí: „A jsi celej?"
A syn hrdě: „Jasně, jinak bych přišel po kouskách."Další:
Proč má Hamilton růžová chodidla a dlaně?
Přece jak se drží za tyč v té udírně.Další:
Sebastian Vettel dokáže předjet i svůj vlastní stín.
Vettel a Webber společně tráví svou dovolenou v Africe. Když se začne stmívat, konečně dostaví prostorný stan a jdou si lehnout. Uprostřed noci se Mark probudí, kouká, ale Sebastian nikde. Po chvíli začne mít o svého týmového kolegu strach, vtom ale zvenčí uslyší podivné zvuky. Vykoukne tedy do temné noci a vidí Vettela, jak zběsile obíhá stan a v patách je mu obrovský rozzuřený lev.
Webber: „Sebe! Dělej, nebo tě ten lev chytí!!!"
Vettel: „Buď v klidu, vedu o tři kola."
A nakonec můj oblíbený:
Stáj Formule 1 při své návštěvě České republiky zjistila, že mladí romští chlapci dokáží z automobilu odmontovat všechna čtyři kola v extrémně krátké době a to bez použití speciálního nářadí. Jelikož se závody F1 dnes víc než na okruhu vyhrávají v depu, dostal současný tým mechaniků vyhazov a na jejich místo angažovala stáj Ferrari partu romských mladíků z Čech.
Začal závod. Při první zastávce proběhlo vše nadmíru dokonale, chlapci dokázali během tří vteřin vyměnit všechna čtyři kola. Problém však nastal poté, co během dalších deseti vteřin stihli auto přestříkat, přemalovat mu startovní čísla a prodat ho konkurenční stáji McLaren i s pilotem.
V příští kapitole se podíváme na:
Grand Prix Ázerbájdžánu
Formulím zdar!
ČTEŠ
Vše o Formuli 1
ActionV této knize najdete vše o historie Formule 1 až po současnost. Najdete zde informace o různých pilotech Formule 1. Touto knihou Vás budou doprovázet barevné, ale také možná černobíle fotografie. Pokud jste milovníkem rychlích Formulí stejně jako já...