informace2005 - Nováček se zkušeností za volantem
Nová stáj, kterou reprezentoval zkušený David Coulthard společně s Christianem Klienem. Ten se však často střídal s Italem Liuzzim. Red Bull v této sezoně dokázal vybojovat 34 bodů, o které se zasloužil především David Coulthard. Po sezoně ke stáji přichází Adrian Newey, který se stal pro Red Bull skvělou posilou.
2006 - Čest týmu zachránil v Monaku Coulthard
Stáj nedokázala naplnit svůj potenciál z minulého roku a za celou sezonu získala jen 16 bodů. Za Red Bull opět jezdil Coulthard, společně s Klienem, kterého však po nevýrazných výkonech nahradil na poslední tři závody Robert Doornbos. Největší úspěch pro rudé býky zaznamenal David Coulthard při Velké Ceně Monaka, kdy dojel třetí.
2007 - Nejlepší mezi svými
Adrian Newey tento rok navrhl první monopost, který se ve střední části pole stal velmi konkurenceschopný. Největším úspěchem pro stáj bylo třetí místo z Velké Ceny Evropy na Nürburgringu, o které se zasloužil nováček ve stáji, Mark Webber.
2008 - Coulthardova nepovedená rozlučka
Red Bull si ponechal oba jezdce i pro sezonu nadcházející, ve které se však stáji nedařilo. Jediným úspěchem bylo třetí místo při chaotické Velké Ceně Kanady, které získal David Coulthard. Po nevydařené sezoně, ve které byla lepší i sesterská stáj Toro Rosso, se David Coulthard rozhodl ukončit závodní kariéru a své místo připustil mladému Vettelovi. Ani Skotova poslední ostrá jízda s monopostem Formule 1 se příliš nevyvedla. Závodník skončil již ve druhé zatáčce. Takový konec si David Coulthard rozhodně nepředstavoval, ale ani nezasloužil.
V příští kapitole se podíváme na:
Tým Formule 1- Marussia
Formulím zdar!
ČTEŠ
Vše o Formuli 1
ActionV této knize najdete vše o historie Formule 1 až po současnost. Najdete zde informace o různých pilotech Formule 1. Touto knihou Vás budou doprovázet barevné, ale také možná černobíle fotografie. Pokud jste milovníkem rychlích Formulí stejně jako já...