Lidé a firmy ve Formuli 1

51 2 0
                                    

Nitkami ve formuli 1 tahají vlivní lidé a vlivné organizace. Nahlédněte, kdo je ve formuli 1 skutečně ten nejdůležitější.

Formula One Management (FOM)

  Formula One Management je držitelem marketingových práv na formuli 1. Jeho představitelem je Bernie Ecclestone.

Foto Bernieho Eccelestona:

Foto Bernieho Eccelestona:

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Světová rada motorsportu

Je vrcholným exekutivním orgánem FIA. Schvaluje předložené změny v pravidlech, kalendáře a rozhoduje o odvolání v případě postihů.

Složení Světové rady motosportu

Předseda: Jean Todt (Francie)

Náměstek předsedy pro sport: Graham Stoker (Velká Británie)

Místopředsedové pro sport:

José Abed (Mexiko)Nasser Al-Attiyah (Katar)Michel Boeri (Monako)Carlos Gracia Fuertes (Španělsko)Surinder Thatthi (Tanzánie)Morrie Chandler (Nový Zéland)Hugo R. Mersán (Parguaj)

Členové:

Garry Connelly (Austrálie)Nicolas Deschaux (Francie)Zrinko Gregurek (Chorvatsko)Jošiki Hijama (Japonsko)Viktor Kirjanov (Rusko)Vidžaj Mallya (Indie)Radovan Novák (Česká republika)Lars Österlind (Švédsko)Clayton Tadeu Correia Pinteiro (Brazílie)Vicenzo Spano (Venezuela)Angelo Sticchi Damiani (Itálie)Teng Lip Tan (Singapur)Hermann Tomczyk (Německo)Wan Heping (Čína)

Předseda CIK - komise pro motokáry: Abdulla Bin Isa Alkhalifa (Bahrajn)

Předseda jezdecké komise: Emerson Fittipaldi (Brazílie)

Předseda FOM: Bernard Ecclestone (Velká Británie)

Předseda Komise výrobců FIA: François Cornelis (Belgie)

Asociace týmů formule 1 (FOTA)

Formula One Teams Association je organizace týmů F1, které zformovaly činnost tohoto sdružení na schůzce dne 29. července 2008. Sídlo FOTA je v Ženevě ve Švýcarsku.

Členové:

Caterham,Lotus,Marussia,MercedesForce India,McLaren,Williams

V příští kapitole se podíváme na:

Změny v sezóně 2014

Formulím zdar!

Vše o Formuli 1Kde žijí příběhy. Začni objevovat