Bab 9 Bahagia, Datang Padaku akan diupdate mungkin malam...
I don't know why,idea terbang tak balik² lagi ni....
Maybe sebab yuyu tak sempat nak catat kot..
Lately ni macam agak berserabut sikit...2 hari lepas yuyu dah lapor diri sebagai pelajar tingkatan enam di sebuah sekolah yang semua pelajarnya lelaki kecuali tingkatan enam...
Agak terkejut mula²..
Rasa takut sebab ramai pelajar chinese dekat situ..Well,dulu sekolah yuyu 99% malay,sorang je chinese.. Tu pun perangai dia macam budak Melayu...
So,memang rasa insecure pun ada,nak balik pun ada...
Then kami semua dibahagikan kepada kumpulan..yuyu dekat kumpulan 2...
Dalam kumpulan dua tu ,ada 15 orang pelajar dan seorang fasilitator(fasilitator kami tu presiden MPP)
Dalam 15 orang tu,ada 4 orang je perempuan termasuk yuyu.
3 lagi chinese...Then yang lain lelaki.. Tu pun berapa ketul je Melayu..
So memang yuyu masa tu tak bercakap pun..
Rasa nak tunduk bawah je...Then abang fasilitator tu bagi kertas dekat yuyu,untuk tulis nama..so,nama yuyu no 1..
Then nak bagi kertas dekat budak perempuan yg chinese tu,menggigil tangan.
Pegang kertas memang kertas tu bergoyang ah...Pastu yang malay boys gelak tengok yuyu...
Nak je baling sneakers yuyu kat diorang.. Tapi sayang...
So tunduk jelah,pastu bebel sorang ²...Then kitorang kena hafal lagu sekolah dan nyanyi di depan kumpulan lain...
Nasib baik perempuan kat belakang.
Maka yuyu pun menyorok di belakang lelaki-lelaki yang serba galah itu...hahahah...
Second day pulak, makin okey...dah dapat kawan baru..nk bercakap pun dah okey...
Orientasi kami berjalan hingga 14/5/2018Eh banyak pula yuyu bercerita..
Hahahaha..
So...rasanya sampai sini dulu kot...Malam sikit yuyu update bab 9 ya..
Bye
Assalamualaikum
Muah😘
YOU ARE READING
Bahagia,Datang Padaku
Humor"Dah tu?Ingat aku tunggul kayu?Ingat aku tak hot?Macam mana kalau ada yang ngorat aku?Aku tak jamin hati aku cukup kuat nak tepis semua tu.Nak cop?Couple ke?Sorry, tak layan"-Ayuni " Maka,kau nak tak tunggu aku sampai aku mampu nak jemput kau sebaga...