12 глава- Порталът

171 9 0
                                    

- Къде е порталът?- крещеше Лорна, докато тя и Александър се лутаха по коридорите. Знаеше отлично, че той нарочно се опитваше да я отклони, но нямаше така лесно да му се даде.
- Виж, знам, че си ядосана, признавам, че планът беше глупав, но ти казвам като приятел: да напуснеш Dreamland е много неразумно. Та какво намираш в реалния живот? Той е толкова сив и монотонен.
От спокойният му глас направо й се искаше да го фрасне, но реши да запази самообладание и  каза възможно най- равнодушно:
- Ти първо ме върни в реалния живот. Как ще си го живея аз си е мой проблем.
- Много добре, тогава.- въздъхна Александър и я поведе в един тесен коридор.
На края на коридора имаше врата. Чернокосият завъртя дръжката. В стаята имаше само едно малко неоправено легло и един огромен прозорец. Гледката отвън постоянно се сменяше.
- Това е порталът. Порталът към реалността.
Лорна се приближи до него и зарея поглед. Пред очите и изникваха най- различни места по света и изчезваха за секунди. За един миг тя видя и своя град и сърцето й трепна. В едното й око блесна сълза.
- Отвори го...- прошепна тя, все още зашеметена 
Александър застана да прозореца. Опита се да го отвори, но той не помръдваше.  Дръпна по- силно дръжката, дори се опита да го счупи, но без резултат. Лорна го наблюдаваше  крайно притеснена и онази сълза веднага се изпари. Александър погледна към нея с толкова тъга в очите, сякаш бе видял най- любимия си човек да умира.
- Лоши новини, сладурче. Порталът е развален.
"Само това ми липсваше"- помисли си Лорна и ужас обзе сърцето й.

Виртуална Реалност ( Virtual Reality) Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin