~7

151 15 0
                                    

Wat vooraf ging:
Hij trok aan me arm maar ik trek mezelf en ren weg, waar heen, heb geen idee. Ik zag dat Farah met haar auto daar is dus ik stapte in en zij reed met volle gas weg.
Hahahahaha Bye Bye Ilias..

~~~



Perspectief Achraf:

Ilias heeft z'n keuze gemaakt en wilt afstand. Saff afstand is het beste idee. Wollah meh het mij boeit. Maar toch mis ik onze tijden. Hahahaha wollah was gaande, maar jah zo is het leven hé.

Perspectief Laila:

Hahahaha Ilias denkt echt dat ik met hem mee ga. DROOM. Farah rij naar school. We zijn gwn fucking 1 uur te vroeg. Dus we gaan vandaag verassing doen voor docent A.Batata ze gaat vast blij worden als we vroeg komen. ( Hoop ik tenminste) ewa wij liepen naar de ingang in. Wjw hayek leeg, logisch check hoe vroeg we zijn, alleen 3e en 4e jaars zijn er volgens mij. Ewa wij gingen naar ons lokaal. Ons 1e vak is Frans. Dus we krijgen mvr.Batata pas 5e uur want zij geeft Aardrijkskunde. Hahaha maar mnr van Gogh word ook blij ( Leraar Frans)

1 uur Verder..

Eindelijk is een Uur later. We waren de 1e die de lokaal binnen waren.

(G: mnr.gogh- l: ik)

G: Goedemorgen Laila& Farah, wat fijn dat jullie op tijd komen

L: Ook een hele goeie morgen mnr van Gogh. Ja we waren vandaag zeker lekker op tijd

G: Wat fijn, en nu hopen dat je ook de les volgt, Dan zou het nog fijner zijn😊

L: inchaellah.

Ik& Farah liepen naar ons tafeltje en gingen zitten. We waren van plan vandaag •Ze3ma• ons best te doen
Ewa we volgde de les goed en we gingen naar de volgende lessen

Einde schooldag

Wjw we gingen vandaag ze3ma bijzonder doen, we volgde de lessen goed. Hahaha zoals wij drugs hebben gebruikt om lekker mee te doen. Ewa wij liepen naar buiten en ik zag Ilias daar. Tfoe wat wilt deze 3awed. Hij gaat mij echt gek maken. Sws wilt ie mij vermoorden maat my boeit et echt niet.

Ilias: WAAR GA JIJ, WOLLAH TE JE GAAT MET MIJ MEE NAAR HUIS

Ik: NEE

En ik ren weg. Ik zag Ilias achter me aanrennen. Ik rende met izjen speed weg, maar waar? Wollah meh ik weet. Ik ging gwn me renkunsten wegrennnen. Na een tijdje zag ik Ilias niet meer. En ik zelf weet amper waar ik ben. Maar ik ben sws shi 10 KM Weggerent want ben kapot. Wjw ik zag een bus station dus ik ga daar wel vragen of ie mij naar m'n wijk gaat brengen. Na 10 Min te wachtten kwam een bus en hij zei dat ie sws langs die wijk zou gaan dus ik stapte in. Ik appte Farah en ze zei dat ik haar bij de bus station zie.
Ik bleef wel shi kwartier in de bus en ik mocht eindelijk uitstappen, maar ik zag Farah ergens. Misschien is ze wel onderweg. Ik ging zitten op een bank en ging wachtten.

30 Min verder....

Nog steeds niet. Misschien heeft Farah mij gwn geflasht. Wollah hé ik blijf hier voor niks wachten. Maar ze gaat wel zien. Ik ga haar bellen.

Ik: WAAR BEN JE, IK ZIT HIER FUCKING HALF UUR TE WACHTEN OP JE

F: Rustig, ik ben ook hier fucking 30 min aan het wachten. Volgens mij ben ik bij de verkeerde bus, hoef jij niet gelijk te schreeuwen, bitch

Ik: kijk wie het zegt 😒

En ik hangde op. Ik weet zeker dat ze sws niet komt dus nu lopen. Wllh ze gaat zien, ze moet tenminste zeggen *Sorry ik kan niet* klaar dan zou ik begrijpen, niet hier al halfuur wachten voor niks. En nu waar moet ik gaan? Naar huis of Hotel. Liever hotel nemen, ik ga geen risico nemen.

Perspectief Farah:

Laila denkt echt dat ik haar ga ophalen, ik had geen zin & miskiena z moest 30 minuten wachtten. Niet dat ik ruzie met Dr wil maar ik heb geen zin. Ze gaat morgen sws een preek geven, maar ze gaat me wel vergeven. Ik help haar hoor, dus alleen als ik haar niet ophaal word ze Boos. Maar ik heb gehoord van haar dat ze morgen naar zo ander school gaat en daar heb ik al aangemeld en ze hebben me geaccepteerd en ik zit met haar in de klas. Het school is niet zover. We moeten aanmelden bij directeur dus ja. Maar ik ga nu slapen, op naar de volgende dag.....

----

Laila's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu