~17

102 11 3
                                    

Wat vooraf begon:
. Maar ik laat dat niet toe. Ik pak me Vespa en wil gaan rijden, maar Ilias komt deze kant oprennen

~~~

Perspectief Ilias:

Een paar vrienden hebben me gebeld of dat ik naar buiten kom, dus ging acc. Ik pakte een PSG trainingspak en deed em aan. Eronder deed ik Nike Air Max aan. Ik deed me krulletjes goed en deed er een Nike Petje op. Ik pakte me Mercedes sprinter F1 hybride sleutels en ging naar buiten. Aangekomen, parkeerde ik me auto en liep naar het bankje. Maar ik zie een klein jongetje daar. Hij lijkt sprekend op Appie. Ik liep dichterbij en zie inderdaad dat dat Appie is. Hij heeft me gezien en gaat op zijn Vespa. Ik ren naar hem toe, en wil hem knuffelen (nohomo) maar hij ontwijkt me. Dit raakt gwn zo hard, als je eigen broertje je niet wilt zien.. en hij reed weg zonder wat te zeggen.

Perspectief Farah:

Ik kan elke dag niet slapen. Steeds blijft het in me hoofd spoken dat ik iemand heb neergeschoten. Dit voelt zo raar. Maar ik moet Laila terugpakken. En ik heb al een ander idee dat ik niemand ga kwaad doen. Ik ga haar leven verzuren door behulp van iemand.

Perspectief Zakaria:

Pff dus ik heb nog een broer en een broertje. Wllh bazzz dat ze me hebben verlaten. Weet je ik ga zelf naar me ouders toe. Ik ga Laila pas laten als ze het adres geeft.

Ik: ey Laila, ik laat je pas weg als je het adres geeft

L: mocht je willen

Ik: ewa saff dan laat ik je hier

L: laat me dan lekker hier zoals dat mij boeit.

Ik: ik ga niks doen, geef gwn

L: zeker, ga je niks doen

Ik: jah

L: maak me eerst los en dan vertel ik het

Ik: ok

Ik maakte haar los en bracht naar naar buiten.

Ik: vertel nu

L: *****Dreef 21

Ik: saff ga

En ze ging weg

Perspectief Laila:

Hij liet me gaan. Ik moest het adres geven. Ze gaan nu zien. Ik bel Appie

Ik: Appie waar ben je

A: tennispark in een over ander wijk genaamd Kanaleneiland

Ik: blijf daar ik kom er nu aan

A: saff

Ik liep naar een bushalte. Daar stond overvecht- Kanaleneiland. Na 10 min w8 kwam de bus. Ik scande me ov en liep helemaal naar achteren en ging daar zitten.

Aangekomen bij het wijk, liep ik richting tennispark. Ik zag Appie op zijn Vespa zitten. De bankjes waren helemaal vol met jongens, maar ik schenk er geen aandacht aan. Ik liep naar appie en gaf hem een boks.

Ik: ewa Appie, hoe ben je hier terecht

A: idk, toen ik weg ging rijden was ik hier beland

Ik: ooh

A: ik heb Ilias gezien

Ik: waar? Ik moet hem spreken

A: Hzzz

Ik: over die twin. Als het waar is he, ik ga hun nooit vergeven.

A: hij is bij dat bankje

En hij wees naar het bankje met shi 10 jongen. Wllh meh ik ga naar hun. Ik ga Appie sturen

Ik: Appie, ga naar hem toe en zeg dat ie hier moet komen

A: saff

Hij stapte af van z'n Vespa en liep Ilias richting op. Ik ging zitten op zijn Vespa. Ik zag dat Appie ongemakkelijk daar heen liep. Ik zag dat ie naar mij gebaarde, en Ilias liep mijn richting op. Ilias keek verbaasd, maar herstelde zich snel. Appie ging voor mij zitten en Ilias kwam tegenover mij.

Ilias: wat doe jy hier?!

Ik: geef jullie adres

Ilias: hoezo?!

Ik: geef, ik moet wat belangrijks zeggen

Ilias: volg mij

Hij rende naar zijn Vespa. En ik zit achter Appie. Hij rijd achter Ilias aan.

Aangekomen, parkeerde we onze Vespa en lopen naar de deur. Ilias klopt op de deur en mama opende de deur. Ze schrikt een beetje en wou me knuffelen, ik liet dat niet toe en ging 1 stap achteruit. Ik liep naar binnen zonder haar aan te kijken. Het doet wel pijn om zo tegen je ouders te doen, maar het moet.

Ik liep naar het salon, waar ik mijn vader zag.  Ik ging zitten en Appie kwam naast mij. Mij vader keek eerst verbaasd. Mama zat naast papa en Ilias ook.

Mama: wat is er benti?

Ik: dat moet ik juist aan jou vragen

Ze keken verbaasd.

Ik: wanneer wilden jullie vertellen dat ik een tweeling heb.

Ze schrikt en mijn vader keek zo van wat moet ik zeggen.

Papa: luister, het gaat om een reden dat we het niet vertellen

Ik: WAT VOOR REDEN! Vertel dan ik luister

Wollah hé ik was gwn boos wrm ze niet die fking redenen willen zeggen.

Papa: jij gaat het toch nooit begrijpen

Ik: JULLIE ZITTEN AL JE HELE LEVEN TE LIEGEN EN DE WAARHEID TE VERBERGEN. WAT ZIJN JULLIE VOOR OUDERS

mama: benti....

Ik: Niks benti, ik ben je dochter niet jaIk heb gwn een tweeling die ik 15 jaar amper ken. Hoe konden jullie

Papa: Toontje lager, als ik zeg dat het om een redenen is is het ook waar oke.. niet zo praten tegen je moeder

Ik: LAAT MIJ MET RUST

Ilias: praat normaal a boizan het zijn jou fking ouders

Ik: ik ken jullie niet meer....

Ik trek Appie en ik zag dat Ilias en papa achter me aan wouden. Ik rende zo snel en opeens hoorde ik een auto toeteren, nee het is een vrachtwagen. Ik voel me zelf niet meer. Ik zag alleen maar bloed.. en opeens zie ik zwart voor me ogen......

_____

Laila's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu