Wat vooraf begon:
En ik loop weg met Dina naar klas. Yeh kleuters. WA ROH ATKOWDED AA SAH😂🖕
_________
Perspectief Laila:
Ik en Dina lopen naar de klas. Ka ne weet hoe lessen zijn, zoals altyd...
Na schooltijd breng ik Dina snel naar huis en ik ga zelf naar huis. Wollah ik zie steeds izjen zwarte VolkswAgen achter me aan rijden. Kapot eng. Ik rij steeeds sneller maar hun dan ook. Aangekomen bij mij huis. Doe ik mijn Vespa dicht. Ik wil naar binnen gaan, maar iemand trekt mij mee. Ik sla en duw, maar het lukt niet, dus maar schreeuwenIk: EYYYY IEMAND HELP MIJ DEZE MOTHERFUCKERS WILLEN MIJ ONTVOEREN!!!!
Die engerd: Hou je bek A slet
En hij trekt mij. Maar Wollah meh ik ga opgeven. Ik trap hem maar lukt niet.
Ik: LAAT MIJ LOS.....
opeens zie ik een paar andere mannnen mij richting komen. Tzz 4 Vs 1 wats dit.
Ik probeer hun weggeduwen maar het lukt niet.
Ik zag een vermomde man naar mij toe komen. ( eigenlijk leek het Gwn op Sen vermomd jongen rond de 20)Man: Ey jij gaat nu luisteren en in die auto zitten
Ik: Kifesh ik ben jou dochter niet dat ik naar jou luister. JAAH dag zei ik met zo typisch mocro stemmetje😂🇲🇦
Man: Wollah te je gaat erin
En hij trekt mij helemaal in die auto. Hayek sterk deze engerd is. Hij deed snel de deuren dicht. Ik probeer die deur te trappen. Wollah meh lukt, zoals deze deuren van ijzer is.
Er zitten 2 mannen naast mij, eentje links, eentje rechts. Yeh bewakers, Ze3ma ik ga uit raam springen ofso.Ik: Eyy Wrm ontvoeren jullie mij
Man links: Ga je zo wel weten kleintje
Ik: Ewa tazzzzzz 3likom
En ik keek dodelijk naar die man van net die mij in deze bus heeft gezet. Yeh jnoen. Nu hopen dat iemand mij komt redden van deze engerds.
Aangekomen bij izjen afgelegen plek. Stapt die engerd eruit. Die twee naast mij gaan ook eruit. Ze willen me trekken maar ik was allang eruit. Ze pakken me arm strak vast en slepen mij mee naar izjen pand ofso. Maar dan zo enge geestenpand.
Ze zetten mij in izjen kamer en verlaten de kamer. Behalve die engerd ( die engerd was die jongen van ong. 20)
Engerd: zozo eindelijk hebben we je. Je was wel moeilijk te vinden
Ik: wie ben jij
Engerd: dat ga je zo wel weten
Ik: Ewa ro3 als je toch niks zegt
Engerd: jij gaat voor je hele leven hier blijven....
En ik onderbreek hemIk: Kifesh Wollah meh ik blijf hier uurtje voor jou. Met jou "je blijft je hele leven"
Engerd: Wollah te je gaat zien, we gaan je mishandelen, en van alles en nog wat. Maar ik niet. Anderen
JE LEEST
Laila's Life
AcakWelkom bij het leventje van Laila. Dit verhaal gaat over een 18 jarige Laila die een normale leventje lijd. Laila is wel een pittige dame die schijt heeft aan iedereen. Ze staat al bekend als *The BadGirl* in haar stad RDam. Maar blijft dat nog zo...