Wat een vooraf gebeurde:
Nee dit Kan niet. Farah zit ook op deze school.............~~~
Perspectief Ilias:
Hewa allemaal, lang geleden. I know, i know. Ik ben nu een drugsdealer geworden. Ik rook nu ook zelf. Ik weet niet waar Laila is maar ze gaat zien. ik ben erg veranderd. Ik heb Achraf ook echt lang niet gezien. Ik zeg eerlijk heb hem wel gemist. Niet verkeerd denken dat ik homo ben, maar gwn onze tijden. Maar ik heb nog een betrouwbare persoon genaamd Mo. Hij is ook netals Achraf. Grappig, emotioneel en iemand waarmee je bevriend mee kan. Ewa zoals jullie weten staan wij nu op 1 Van de gevaarlijkste DrugsDealers van NL, Franca en Magreb. That's cool, want niemand durft dan zo biggy te doen. Alleen mensen die niet Ilias *** kent gaan biggy doen.
Perspectief Farah:
Ik werd wakker om 7.00 ik waste me gezicht en deed een korte broek aan, een trui tot me navel eronder deed ik Gucci schoenen aan. Ik pakte me LV tasje en stopte noodzakelijke dingen in. Laila gaat schrikken als ze me ziet. Hahaha.
Ik liep naar me Vespa en reed naar school. Ik liep naar de directeur, ik zei dat ik Farah El*** ben en mij lokaal is 1KGT1. Dus ik zocht die lokaal. Ik vond het lokaal en klopte op de deur en zag Laila daar. Hahaha ze was geschrokken😂Mevr: Goedemorgen, en wie bent u?
Ik: ik ben Farah El***, een nieuwe leerling
Mevr: oh neem maar plaats naast ons andere nieuweling Sarah.
Ik: Isgoed
Ze denkt nu zo van Tfoeee. Maar dat boeit me echt nikss.
Perspectief Laila:
wat is dit, Farah komt gwn in mij fucking klas. Ik probeer afstand van haar te nemen, zij gaat me volgen. Ff srs ze heeft me gwn laten zitten en nu.
Ik: wat doe je hier
F: Hmm ik zit hier op school in de klas 1KGT1 en jy
Ik: maak me beter niet parra
F: wat gaat er dan gebeuren
Ik pakte haar by haar nek en gaf haar een knietje en de juf haalde ons uit elkaar. Lekker tenminste ze heeft bloedneus. Ze moet niet met me fucken al helemaal niet Laila el** Nu gaat ze zielig doen. Tzzzzzzz.
Mevr: Wat is er gebeurt Mevrouw Laila?
Ik: ze maakt mij parra
Mevr: kijk ik gun je het deze keer maar volgend keer ga je naar Mvr. de Jong.
Ik: sgoed
Ik ging weer op m'n plek zitten. Iedereen keek me zo aan met die rare blik.
Ik: A honden kijk voor jullieEn ze keken gelijk normaal. Farah moet eerst weten dat ze me gwn heeft laten zitten en dan komt ze hier. Ik weet dat ik ruzie maak om niks maar ze kan gwn zegge dat ik niet kan sorry klaar niet dat ik fucking 30 min zit te wachten, maar back to the point. Het schooldag is eindelijk voorbij. Farah vroeg of we bff nog blijven en k ging acc& ze had beloofd nooit meer me te laten zitten. Dus vandaag had ik en Farah plan om naar de stad te gaan.
Perspectief Abdel:
Fakka Allemaalzzz ben broertje van Laila en Ilias als jullie nog weten. Mijn zus is weg maar ik weet niet waar. Ik zit hier elke dag mishandeld te worden door papa. Niemand wilt me helpen.
Ik hoorde papa nog schreeuwen dus ik ren de wc in deed em op slot en toetste de telefoon nmmr van Laila in en bel haar. Nu hopen tot ze opneemt.Ik: L..Laila help mij alstublieft
L: Abdel wat is er liefie?!
Ik: papa, papa mishandeld mij, ik wil naar jou toe
L: waar ben je nu, ik ga je helpen
Ik: ik ben in wc verstopt want dat is de beste plek
L: kijk bij de wc zie je toch zo raam, ga daar eruit en ren naar Albert Heijn, okey, dan zie je mij daar snel en naam telefoon mee
Ik: Okey snel Laila plx
L: isggg
En hangde op. Ik ging snel door die raampje en ren naar Appie. En ik bleef daar wachten. Ik zag wel paar vrienden van Ilias maar Achraf is nergens te bekennen. Ik zag na een tijdje Laila daar in haar Audi A6. Ik stapte in en ze reed zo snel mogelijk weg, waar? weet ik niet.
perspectief Laila:
Ik had een telefoontje gekregen van Abdel, m'n broertje. Hij zei dat ie word mishandeld en ik kan hem niet zo laten dus ik zei kom naar Appie en ik haal je op. Hij is nu by my in de auto. Je ziet gwn dat ie blauwe plekken heeft enso miskien.
Ik: Ey liefie, wrm heb je niet Ilias gebeld eigenlijk?
A: Ilias is er niet, hij is opeens weg en niet meer terug. Maar alsnog ik ga em nie belle want ik ga alleen jou vertrouwen.
Ik: awhh ik ook a liefie niemand gaat jou aanraken saff
Ik zag dat Appie erg blij was.
Perspectief Ilias:
Hewa mensen, ben weer back. Ik had te veel werk enso. Wllh word goed verdiend gap. Maar je weet je moet soms mensen neerschieten enso. En morgen moet ik naar Utrecht een klus doen dus jah we zullen zien....
___
JE LEEST
Laila's Life
RandomWelkom bij het leventje van Laila. Dit verhaal gaat over een 18 jarige Laila die een normale leventje lijd. Laila is wel een pittige dame die schijt heeft aan iedereen. Ze staat al bekend als *The BadGirl* in haar stad RDam. Maar blijft dat nog zo...