-31

84 7 0
                                    

Thnxx voor de 1.51 K volgers❤️

Wat vooraf begon:
Ik; en wat wil je gaan doen zei ik lachend......
________

Perspectief Laila:

Ik: Iwa waar zijn jou woorden gebleven. Wesh heb je ze opgegeten?

J: leg die kk wapen neer

Ik: wesh denk je ben makkelijk wela. Wollah kom dichtbij en Wollah te je gaat zien, beter ga je nu weg

Hij knikte en liep weg. Ik keek achterop of hij er nog is. Nobody
Ik rij richting my house. Aangekomen plof ik op mijn bed. Wllh ben moe man. Op naar de volgende dag!

Volgende dag........

Tringh.....tringggg Tfoe alweer school.
Ik loop naar de badkamer en was me gezicht. Ik keek naar de spiegel en zie een groot litteken Percies in my oog, tot aan me wenkbrauw. Ik loop naar de kast en pak een trainingspak van PSG. Ik trek em aan en trek me  zwarte Valentino aan. Ik deed me haar in een staart en deed een pet op. Me haar is tot aan de einde van me rug en krullend. Ik pakte me Gucci tasje en deed alle dingentjes erin. Ik pak me sleutel en loop naar me Vespa. Ik heb geen honger dus geen zin in eten.

Aangekomen op school, parkeer ik me Vespa en loop naar binnen. Ik loop me klas in en zit helemaal achterin zonder niemand. De juf komt binnen en iedereen is stil. Ze is my mentrix.

Mentrix: Goedemorgen leerlingen, ik wil vertellen dat we 2 nieuwe klasgenoten krijgen& ze komen er zo aan. Dus ik hoop dat jullie gedragen tegenover hun.

Tss dus er komen nieuwe leerlingen. Weyema nog meer stress. Maar boeit niet. We mochten op ons tillie dus ik scrolde wat door insta en zag dat Ilias een foto plaatse, er stond eronder:

Beste broers&zussen zijn moeilijk te vinden, moeilijker te houden& onmogelijk te verlaten. De feit is dat je je broer of zus alles geeft om hun bij jou te houden. Want als ze eenmaal verdwijnen uit je leven, komen ze nooit terug. Maar ik doe me best om ze terug te vinden. (Wees aangesproken)
~Ilias

Sws heeft hij het over zijn goeie vrienden... of over mij? Neej sws niet, hijs mij al vergeten, hij sws nieuwe mensen ontmoet die waarder zijn dan mij.

Mentrix: nou leerlingen, de nieuwe leerlingen komen er zo aan dus ga goed zitten.

Ik: wat ga ik goed zitten goor 2 nieuwe leerlingen, ik ga Gwn normaal zitten ze zijn niet Willem Alexander ofso

En natuurlijk moet de hele klas stuk gaan en oooooooooo zeggen. Tss kinderachtig.

Na een paar minuten klopte iemand op de deur. Er verschijnt een juf van Frans met 2 jongens erachter. Sws players. Gwn geen aandacht geven. Ze komen naar voren.

Mentrix: nou klas, dit zijn de 2 nieuwelingen. Stel eens voor.

Jongen 1: Joo allemaal, ik ben Yassine

Jongen 2: Hewa allemaal, ik ben Soufiane.

Mentrix: nou Soufiane en yassin ga maar een plek uitkiezen en ga zitten.

Ze gingen naar een enalaaste tafel. Dus voor mij. Ik pakte me telefoon en deed me pet goed. Ik keek op whatsapp, ik zag kapot veel berichten. Lijkt me logisch, heb lang niet geopend . En heb nu Shi 1000 berichten. Ik zie berichten van appie, achraf, Dina Ilias? En anderen.
Huh hoe kan Ilias me nog appen terwijl hij zijn fucking broertje heeft neergeschoten. Ik opende allereerst die van Ilias. Er staat:

Hewa zusje, sorry dat ik zaka heb neergeschoten, was me bedoeling niet. Luister ik deed dit niet met plezier. Ik moest dit doen, en als ik dit niet deed zou hij iedereen vermoorden& ik liet dat niet toe. Luister geloof mij alsjeblieft. Wees ook niet bang over zaka en appie. Die zijn bij mij. Ze zijn veilig. Ik heb ze allebei uitgelegd en ze geloofde me. Geloof me ook en het spijt me dat ik niet zo goeie broer was de laatste tijd.........

WoW, dus het was verplicht?

Hey Ilias, Wrm heb je niet eerder vertelt dat je ons moest verlaten en zaka neerschieten. Wrm heb je niet eerder gezegd. Ik geloof je. Je bent my broer& ik vergeef je!

Ik stuurde jet bericht en kijk die van appie

Joo Sissi, wees nie bang, we zijn bij Ilias & zaka is veilig bij ons. We komen je opzoeken lyysis❤️

Ik reageerde terug:

Joo broertjeeh, ik heb je kk erg gemist. Ik kom jullie opzoeken niet jy mij saff. Lyybro❤️😂

Vervolgens opende ik het bericht van achraf;

Hey Laila, ik wil je wat vragen. Weet je waar Ilias is. Ik moet hem nu spreken
Groetjes Achie

Ik reageerde weer:

Hey achraf, Wollah meh ik weet. Ik ga ze vandaag zien en dan vertel ik Ilias dat jij hem wil spreken saff

En als laast open ik die van Dina. Omdat ik haar toch haat:

Laila, luister ik weet je hebt me lang niet gezien. En ik wil je ook niet zien. Ik heb gehoord van zo meisje genaamd Farah dat jy erge dingen hebt gelikt. Dus ik ga liever niet met je om. Ik ga met Farah om omdat ik haar vertrouw en niet iemands fam doodschiet en vermoord. Dus jah dat wou ik kwijt

Ik reageerde :

Jij weet niet eens wat er is dus niee praten. En zoals ik je nodig heb ofso. Ik wist al dat je fake was. En als jij niks weet, kom geen onzin praten. Doei bitchhh

En ik blokkeerde haar. Fuck haar man. Ik zag dat juf me kant opging. Tss ze gaat zeggen ga werken en leg die telefoon neer wedden.

Mentrix: Laila, je let niet op, dit is geen chillles. Jij bent vaker op je telefoon en mist veel huiswerk. En nu ben ik het zat. Jij gaat naast iemand zitten en meewerken. En na de les blijf je hier. Ik ga eerst checken of je klaar bent en dan mag je gaan.

Ik: Oke boeit mij niet& ik ga alleen zitten anders ga ik me niet concentreren& ik ben je hond niet, je moet het beleefder vragen niet " ik ben het zat je moet je werk af hebben voor de les" denk je ben superman dat ik alles af kan krijgen?

Soufiane: niet stoer doen meisje. Ga met respect praten tegen je docent A rare aandachtswijf. Je zoekt alleen aandacht zodat kinderen kunnen lachen

Opeens gaat die ene Soufiane mee bemoeien. Yeh rare

Ik: wie zegt dat ik aandacht zoek. De enige die aandacht zoekt ben jij. Heb jij geen aandacht gekregen van je ouders ofso. En ik doe niet stoer, ik praat tegen de juf en dat boeit je niks ja. Dus niet mee bemoeien a aandachtszoeker.

Soufiane: wat zei je??? Moet ik ook beginnen over jou ouders. Saff sgoed.
Wollah leerlingen zij is hendi, raar en een aandachtzoeker. Ze gaat elke dag naar buiten om aandacht te zoeken. Maar niemand geeft haar aandacht. Drm doet ze hier.

Ik: wat jij nu doet is aandacht zoeken A aandachtzoekertje& dat jou moeder geen aandacht aan je geeft zou ik ook nu begrijpen drm ben je een Psyco
jij  bent psychisch, jou hele familie is psychisch. Psychopaat

Soufiane: wat zei je nou daar? Psychopaat.

En hij loopt op me af en kilt me

Ik: laat me los flikker

Soufiane: wat zei je daarnet

Ik: jij bent een Psyco heb je het goed gehoord............

___________
Bij veel stemmen gaa ik verder!!!!

Laila's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu