-30

92 8 0
                                    

Wat vooraf begon:
en ik hoorde nog een knal... ik voel me zelf niet meer... ik zag wel dat ik geraakt was.... ik zie alleen maar bloed.... en nog meer tot dat ik alles zwart zag en een sirene hoorde....... ik denk nu alleen maar aan zaka& aan Ilias Wrm hij dit deed. Hoe kon hij. Was hij dronken? Allerlei vragen, maar geen antwoord.....
_____________

Perspectief Laila:

Ik voel me kapot duizelig. Ik opende me ogen en zag dat ik in een saaie kamer weer zit. Ik stond op en zag dat het 05.50 is. Kapot vroeg. Ik deed al die kabels weg en trok me schoenen. Ik moet kijken waar zaka blijft. Ik look naar de deur en voel me alweer duizelig. Boeit niet ik loop naar de receptie en vroeg waar zaka zit. Ze zei dat het kamer 5f3 was. Ik loop naar de kamer en klopte op de deur. Ik hoorde niks. Ik maak de deur open en ik zie niemand huh, ze zei Gwn dat ie hier was. Nee fuck, stel dat Ilias hun heeft ontvoerd of wat dan ook....

2 Maanden later...........

2 maanden zijn voorbij en ik heb niemand meer gezien, Ilias, zaka, dina& appie niemand heb ik meer gezien. Af en toe zie ik achraf enso maar Fack hun wat moet ik met hun. Als Dina me real vriendin was ging ze me opzoeken.
Ik ben kanzes veel afgevallen. Eet weining, ben depressief geworden. Wllh he soms word ik vanzelf boos& draag sinds die tijd alleen maar trainingspakken.
Ik woon op mezelf in Utrecht. In zo nieuwe wijk genaamd Kanaleneiland, ik woonde vroeger in Overvecht. Maar nu nie meer. Ik heb een Vespa gekocht zodat ik niet hoef te lopen.
But back to the piont

Ik stond op en waste me gezicht. Ik pakte een PSG trainingspak en me LV schoenen. Ik trok ze aan en pakte een Nike petje en zette op me hoofd. Ik pakte me Gucci tasje sn deed belangrijke dingen in. Vandaag werd eens tijd om een schook te zoeken. Ik moet sterk blijven. Nooit je zwaktepunt zien. Gwn hard.

Ik pakte me Vespa sleutels en ging naar me Vespa. Ik pakte me telefoon en zocht een school.
Na een paar minuten heb ik een school gevonden doe maar 0.1 km ver weg is.

Na een paar minuten ben ik er.
Ik parkeer me Vespa en loop naar binnen. Ik loop naar de kamer van directeur en klop erop.

"Binnen"
Hoor ik. Ik loop naar binnen en zie izjen tatta 5 koppen langer dan mij. Wa schijt aan ik lijk toch op junk

Ik: goedemorgen meneer, ik wil me inschrijven op deze school

Mnr: goedemorgen, ja dat kan. Vul je gegevens in en je kan al vandaag beginnen

Ik vul alles, behalve me achternaam. Wollah meh ze krijgen em

Ik: dus ik begin vandaag?

Mnr: jep je zit in klas 5Kk5

Ik: Oke doei

Ik loop naar buiten, en loop naar de lift. Ik klik op 5 en W8 tot ie op de 5e verdieping is. Wollah nu ga ik veranderen, fuck iedereen. Ben iedereen kwijt dus ja. Hard blijft hard.

Ik weet amper waar die klas zit. Ik loop naar zo'n random docent of wat ze is.

Ik: mag ik vragen waar klas 5Kk5 is

Docent: ja hoor je mag meelopen

Ik loop achter haar aan. Ze klopte op de deuren ik loop achter haar aan. Wjw ik zie al van deze groep dat ik spijt ga krijgen. En te gaos. Ik loop naar izjen brede juf bij haar bureau

Docent: en wie ben jij? Zei ze en gaf me een scheef blik

Ik: ik ben de nieuwe leerling, wist je dat niet???!

Docent: oh Oke ga maar naast Dikra zitten

Waaarom?? Wllh ik wil alleen zitten. Ze gaat me sws hoofdpijn veroorzaken. Ik loop met lood in me voeten naar haar toe en zat aan Eem hoekje. Ik deed me pet op en ging op me tillie.
Ik zie dat die ene meisje dikra me scheef aankijkt en tegen een of andere meisje praat. Fuck hun! Izjen hele gang komt mijn richting op.

Meisje 1: ben jij nieuw? Zei ze hc

Ik: nee joh ik ben oud

Meisje 2: niet stoer doen

Ik: je moeder doet stoer tegen mij wist je dat

Meisje 1: je vader zag iik in de club

Wllh deze meid, fuck haar Wollahillah ik ga haar pakken. Ik stond op en loop naar haar toe.

Ik: wat zei je???

Meisje 1: je vader,.. voordat ze dat wou zeggen gaf ik haar een kopstoot.

Ik: wat zei je

Ik gaf haar stoten, plattehanden, en trappen. Tot dat ze K.O op de grond was. Ik zag die Dikra naar die meisje toe rennen. Ze is sws niet zoals Dina. Dina was ik mee goed bevriend, maar fuck it.

Na een hele lange dag met deze hendi klas ben ik uit. Ik loop naar me Vespa en ik zie izjen gekke auto. Hijs dikkk. Maar fuck ze willen alleen showen... ik pakte me Vespa en zag dat 1 iemand uit die auto gaan vermomd. En loopt mij richting. Ik pakte stiekem me gun. Hij kwam dichterbij en dichterbij. Ik pakte me gun

Ik; en wat wil je gaan doen zei ik lachend......

Laila's LifeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu