Wat vooraf begon:
Ik mag hem wel. Of weet je.. wat als er wat speelt tussen Laila en Nassim. Hahahahaha ik bedenk echt onlogische dingen..~~~
Perspectief Ayoub: (nieuwe personage)
Na een vette dag met Appie was school voorbij. Wij brachten hem naar huis en gingen ook zelf naar huis. Hij appte me dus ik voegde hem gelijk toe. Ik app hem terug
Ik: eyy Appie, gaan we morgen samen naar school oullah?
Hij was gelijk online
Appie: Saff sgoed
Ik: luister ik kom again met m'n broer jou ophalen morgen saff
Appie: Saff om 9.00 zie ik je bij m'n deur saffi
Ik: sgoed, heb je vandaag wat te doen
Appie: nope ik w8 gwn op m'n zus
Ik: heb je dan strax zin om te gaan zwemmen?
Appie: ja isg, maar ik w8 op m'n zus okeyyyy dan laat ik je weten. Ik zie je daar.
Ik: oké ik zie je daar om 16.00
Appie: Saff thalllah
Ik. Laterzzzzzz
En ik sluit me telefoon. Ik pakte een Nike tas en deed m'n zwembroek in en een handdoek. Ik heb al tegen Nassim gezegd en hij gaat ook mee. Vandaag word het ook een geslaagde dag..
Perspectief Onbekend:
Hewaaaa allemaal, jullie gaan al denken wie ik ben. Maar daar komen jullie zelf achter. En jullie gaan ook dan denken dat het onmogelijk is. Maar jullie zien wel .......
Perspectief Farah:
Laila& ik hebben het opgelost. Dus we gaan weer samen naar clubs, shisha lounges enso.
Jullie denken al hoe heb ik vrede gemaakt. Nou ik heb gwn zielig gedaan enso en ze geloofde me. Maar ze gaat zien. Ik haat haar gwn. Jullie denken nu ook zo van wrm haat. Nou kijk ze word boos nu om niks enso maar ik had al een slecht verleden. Ze heeft gwn me neef neergeschoten alleen voor haar broer. Dus ik wil haar leven een hel maken. Z heeft m'n allerliefste neef vermoord. DAT KAN JE NIE PIKKEN TOCH. Dus ze gaat nog zien. Vanaf morgen zal ze zien. Ik heb al een plan. Kijk ik heb een paar mannen van me vader die zullen haar ontvoeren. En dan kom ik en dan begint haar hel. En nu gwn afwachten tot morgen..Perspectief Laila :
Appie wou vandaag met zijn vriend naar zwembad dus ik liet hem gaan. Ik heb hem gebracht naar het zwembad en weer opgehaald. Hij zei dat het een geslaagd dag was. Hij is nu aan het douchen. Ik ga zo slapen, op naar de volgende dag.
Ik werd weer wakker door die wekker. Vandaag is het lekker weer 25°. Ik pakte een Legergroene Broek met gaten aan de knie. Ik pakte ook een groene croptop tot aan m'n navel en deed een leuke beste aan die zwart is. Ik deed Legergroene Nike Huarache eronder. Ik maakte Appie wakker en ging alvast ontbijt maken. Na een paar min kwam Appie naar beneden. Hij had een zwarte D2 Broek aan. Hij had daarboven een Kenzo trui aan. Eronder had ie Nike Air Max aan. Ik had ook een D2 petje op. Hij pakte z'n Canada Goose jas en trok em aan. Hij ging snel ontbijten en ik pakte ondertussen me tasje en stopte belangrijke dingen in. Ik pakte me auto sleutel en stapte in de auto en w88 op Appie. Hij zei dat hij met zijn vriend gaat. Dus ik liet hem en ging zelf rijden naar school. Aangekomen op school, parkeerde ik me auto en ging uitstappen. Ik liep de ingang in en zoals gewoonlijk zie je altyd zo groepje dat me echt ma3asseb maakt. Ik negeerde ze en liep naar me klas en ging zitten naast ene of andere Oumaima. Dus ja vandaag ging de les zoals altyd. Farah was niet op school wat ik best raar vond maar boeit me niet. Ik liep naar buiten en zag een zwarte Mercedes Benz busje. Ik wou naar me auto lopen maar iemand trok me naar het bus en opeens werd alles zwart....
___
JE LEEST
Laila's Life
RandomWelkom bij het leventje van Laila. Dit verhaal gaat over een 18 jarige Laila die een normale leventje lijd. Laila is wel een pittige dame die schijt heeft aan iedereen. Ze staat al bekend als *The BadGirl* in haar stad RDam. Maar blijft dat nog zo...