Wat vooraf begon:
Zo groep meisjes, Wollah ik haat ze nu al. Ze kijken me kapot scheef aan. MAAR FACK HUN..Thnxxx Mensen voor de 1Dznd Kijkers!!❤️
———-Perspectief Laila:
Ik haat deze klas al. Whahaha maar ik moet niet opgeven gap. Wllh ik dacht zo feshkeel klas. Kapot gaar. Wjw ik blijf nu alleen lonly. En die juf blijft alleen maar te praten tegenzichzelf, want de hele klas let niet op.
Perspectief Dina: (New personage)
Heey allemaal, ik ben Dina *** en ben 18 jaar. Ik zit op de ***********College in 5K1. Er is een nieuwe meisje in ons klas genaamd Laila en ze is ja nieuw. Ik ben ook nieuw sinds gisteren. En ik zeg eerlijk, Deze klas is kapot HC. Al helemaal izjen meisjesgroepje, kk hc ze kijken en doen. Ze forceren Ze3ma en alles. Maar Fack hun vriend. Die middelvinger is voor hun! Back to the piont.
Ik stond op en ging snel me gezicht wassen en deed mijn ochtend routine en ging gelijk bidden. Na het bidden pak ik een spijkerbroek met een witte t-shirt met erop Paris. Ik pakte snel me Nikes en deed em aan. Ik pakte ook mijn tasje en deed alles in. (Telefoon, ov, oordoppen, geld, kauwgom enso. ) ik loop maar beneden en zie mijn 2 broers, Marouane& Amir, en mij zus Amina. Ik groet ze allemaal en smeer snel izjen broodje met chocoladepasta. Ik kijk naar de klok en zie dat het 08.05 is, Percies de tijd om te gaan vertrekken. Ik zeg gedag en ga zo snel mogelijk richting de bus. Wllh Percies ben ik aangekomen. Ik ga helemaal naar de achterste plek en ga zitten.Perspectief Laila:
Tringgg tringgg.....
Tfoe man ik haat deze wekker plus school. Ik sta vermoeiend op en ging me gezicht wassen. Ik pakte een zwarte skinnybroek en deed een Barca t-shirt aan. Iedereen moet weten dat Barca Gwn de beste is!!! (Fuck real!!) ik pakte me zwarte Nike huaraches en deed em aan. Ik pakte een zwarte petje met Nike erop en deed em op. Ik liet me krullen Gwn lekker hangen. Ik pakte me GucciTasje en zet alle belangrijke dingen in. Ewa jah ik moet niets vergeten. Ik loop naar beneden en zie Zakaria, Ilias en Abdel beneden. Maar me madre en vader niet. Raar... ik vraag ze wel waar ze zijn.
Ik: Eyy waar is mama
Mijn vader boeit me echt vrij weinig, omdat hij iedereen mishandeld
Ilias: ze zijn naar Marokko gegaan voor 5 weken want opa Mohammed is overleden Allah y rahmo en ze zijn pas weg
Ik: oh........
Ilias; kom ga eten en ik breng jou naar bus.. ik moet gelijk appie ook brengen naar school. Dus ik breng jou naar bus en ik ga snel terug op Abdel te brengen. En zaka gaat aanmelden bij jou school.
Ik: saff isg
Ik loop alvast naar de deur. Ik zie dat Ilias een Zwarte D2 Broek aan heeft met een Marokkaanse voetbal T-shirt en een zwarte Nike pet. Hij pakt zijn autosleutels, en dit x van zijn echte auto, zijn Alfa Romeo. Ik stap en en Ilias ook. Hij rijd zo snel naar de bus.
Aangekomen zeg ik doei tegen Ilias en ga achter in de bus zitten. En ik zie zo meisje die mij bekend voor komt. Haha ik weet al, Dina zo meisje die zit met mij in de klas. Ik zeg eerlijk, ik mag haar wel.. HAHHA EERSTE X DAT IK IEMAND MAG. Ja eerst mocht ik Farah, maar dat was Gwn omdat ik haar kapot lang ken. Logischhh maar ik bdl Gwn ze lijkt niet zo bitchy zoals die andere uit de klas. Ik zie dat ze me heeft gezien en ze loopt mijn kant op..
Dina: Eh Hey Laila, mag ik naast jou komen zitten???
Ik: tuurlijk Wrm niet
Ze kwam naast mij zitten en wij gingen Gwn praten.
JE LEEST
Laila's Life
RandomWelkom bij het leventje van Laila. Dit verhaal gaat over een 18 jarige Laila die een normale leventje lijd. Laila is wel een pittige dame die schijt heeft aan iedereen. Ze staat al bekend als *The BadGirl* in haar stad RDam. Maar blijft dat nog zo...