Wat vooraf begon:
En morgen moet ik naar Utrecht een klus doen dus jah we zullen zien....~~~
Perspectief Achraf:
Huh zie ik het nou goed. Zit Laila, het zusje van Ilias in mijn klas!? Misschien is ze ook gevlucht van haar broer ofs. Of ze is met haar broer juist hier heen. Ik zal gwn vragen vriend. Waar haar broer is enso.
Ik: Eyy, ben jij het zusje van Ilias
L: Ja, en is dat jou probleem?! Zei ze met een tikkeltje woede.
Ik: rustig wesh denk je ik ga je vermoorden ofs. Ik wou vragen of Ilias hier is in Utrecht.
L: Nee en als ie hier was boeit jou toch wat niks aan.
Ik: Ok
En ik liep weg. Wjw hem zusje voelt zich wel hc man. Maar jah ik ga niet oordelen.
Perspectief Laila:
Abdel is vandaag erg stil en doet boos& bot. Ik ken deze Abdel niet. Maar toch hou ik ervan. Omdat ik zelf bot doe maar dan tegen mensen.
Ik: Appie watser, why ben je zo bot en boos vandaag
Appie: Gwn heb mijn dag niet
Ik: ok.. we gaan samen school zoeken voor jou, trek jou schoenen en Jas aan ik zie je beneden
Appie: ok
Ik deed m'n Nike Trainingspak aan en Nike Huarache eronder. Ik pakte me Nike Pet en zette em op. Ik deed ook m'n Moncler jas aan en pakte me Audi A6 sleutels en w88 op Appie. Hij had een PSG trainingspak en Nike Air Max eronder. Hij deed ook z'n niks Pet op en deed z'n Moncler jas aan. Ik gaf hem een seintje dat ie naar buiten moest lopen. We liepen samen naar buiten en we stapte in.
Na een paar uur zoeken hebben we toch een basisschool gevonden. Het zit ergens in Kanaleneiland ofs. En wij wonen nu in Overvecht. Dus ma3lich ik heb hem ingeschreven en hij mocht al morgen beginnen. Mijn school zit hier ook niet zo ver vandaag. Ewa we hadden ook rondjes gemaakt in de stad en gingen uiteindelijk eten in de Maccie. Na een geslaagd dag zijn we eindelijk thuis. Ik heb voor Appie hayek kleren gekocht. Ik heb trainingspakken, jogging broek, T-shirts, schoenen enso. Ik ga hem morgen echt opknappen. Moet toch.
Het was al 22:00 uur, Appie slaapt al& ik ga nu ook slapen. Op naar de volgende dag.....*tringg.. tringg..tringg* uff wat haat ik deze wekker. Ik stond op, waste me gezicht alleen, ik pakte een strakke rok tot aan me knieën en deed een blouse in m'n rok. Ik maakte Appie wakker en hij ging aankleden. Hij deed een Real Trainingspak aan. Hij pakte z'n Rolex en deed em om. Hij deed z'n Nike Huarache aan en pakte zijn Nike Petje. Ik deed m'n superstars aan. Ik spoot wat Coco Chanel op. Appie spoot Hugo Boss op. We pakte allebei een zij tasje en stopte belangrijke dingen in. Ik pakte me auto sleutels en we schuurde de weg over naar Appie's school.
Perspectief Appie:
Aangekomen op school, liep ik de ingang in en vroeg waar de directeur zich bevind. Ik vroeg welk klas ik zat. ik zit in groep 7/8a. Dus ik liep naar m'n klas en klopte op de deur. Ik klopte op de deur en liep naar binnen.
Docent: Goedemorgen, en wie bent u?
Ik: ik ben de nieuweling.
Docent: Ah dus jij bent Abdelrahmane el****
Ik: ja, maar ik wil liever dat je me Abdel noemt, dat klinkt fijner.
Docent: Isgoed, ga maar daar zitten
Ze wees naar de achterste plek naar zo jongen. Ik liep daar heen en ging zitten en gaf geen aandacht, aan niemand. Ik pakte me telefoon die ik had gekregen van Ilias. Ik heb gwn een dikke iPhone 7 gap. Maar jah. Ik scrolde wat over insta tot dat die jongen naast me begon te praten.Jongen: Eyy hoe heet je
Ik: Ben Appie, jy
Jongen: ik ben Ayoub
Ik: ewa aangenaam
Ayoub: zit je hier pas op deze school oullah
Ik: jupp, hoe is deze school
Ayoub: valt mee, but deze juffen
Ik: Ahha ik zeg eerlijk ik mag jou wel vriend
Ayoub: ik jou ook, wllh ik heb alleen nrml vrienden maar ga nooit met hun om
Ik: Hahaha ik had, maar die is weg.
Ayoub: bij mij is het juist ook, hij had me verlaten.
Ik: wllh we hebben elkaar gemeen
Ayoub: Ahahahaha ja wollah wel
Ik: Matties??
Ayoub: tuurlijk a sa7bi
Ik: haha saff broertje
Ayoub: voor jou een broer bdl je
Ik :Hahahah ewa saff isgoed a broer
Ayoub: heb je zussen, broers ofs.
Ik: ik heb 1 broer & 1 zus. Jy
Ayoub: heb alleen 1 broer.
Ik: ewa mzzyn
Ayoub: hier m'n nmmr als je me nodig hebt bellen gwn hé
Ik: saff ik app je zo voeg dan gelijk
Ayoub: saff
Na een gotische dag was school voorbij. Wllh Ayoub is echt een vette jongen vriend. Hij durft van alles. Vandaag moet ik lopen naar huis want Laila is pas 16.00 uur uit.
Ayoub: eyy Appie ga je alleen?
Ik: Jah, mijn zus is pas 16.00 uur klaar
Ayoub: kom dan zetten wij je af
Ik: Vind jou broer het dan goed
Ayoub: tuurlijk
Ik volgde Ayoub naar z'n broer auto. Zijn broer heeft ee Volkswagen golf 7.
Ayoub: Nassim mag mijn vriend een liftDie jongen: Tuurlijk
Ik stapte achter in.
Ayoub: Appie waar woon je precies.
Ik: ik woon in Overvecht ***** Dreef 30.
Ayoub: isgoedd.
Hij bracht me helemaal tot de deur van me huis, ik bedankte hun. Ik en zijn broer hebben kennis gemaakt. Hij heeft Nassim.
Maar Nassim is zo'n rustige type en Ayoub zo drukke type en is ong. Leeftijd van Laila. Ik mag hem wel. Of weet je.. wat als er wat speelt tussen Laila en Nassim. Hahahahaha ik bedenk echt onlogische dingen..
___
JE LEEST
Laila's Life
RandomWelkom bij het leventje van Laila. Dit verhaal gaat over een 18 jarige Laila die een normale leventje lijd. Laila is wel een pittige dame die schijt heeft aan iedereen. Ze staat al bekend als *The BadGirl* in haar stad RDam. Maar blijft dat nog zo...