Süpriz konuk

11.1K 508 6
                                    

Sabah uaynır uyanmaz baş ucumda duran o muhteşem güle baktım.Londra macerası bu gül ile bitmişti.Buruk bir gülümseme ile yatağımdan doğruldum ve etrafıma göz attım.Hayaller belki de yaşadıklarımızla sınırlıdır.Beyaz atlı prenslerimiz,mutlu sonlarımız hepsi küçük bir tebessüm için vazgeçebileceğimiz herşey.Küçük bir seni seviyorum için.Yavaşça yatağımdan kalktım ve hizmetçi zilini çaldım.Hızla odamın kapısını tıklatan hizmetçiye girmesi için izin verdim.Kıyafetlerimi giydirdikten sonra saçlarımı rahat edebileceğim bir şekilde topladı.Biraz sonra aynada ki yansımama baktığımda dudaklarımda ufak bir gülümseme belirdi.Bu saçmaydı nasıl olabilirde ağabeyimin en yakın arkadaşına,en yakın arkadaşımın ağabeyine aşık oalbilirdim.Tamam bu gerçekten karışık ama şu an tek bildiğim o adamı her gördüğümde dilimin tutulduğu ve kendime olan güvenin yerlerde süründüğü.Aynadaki görüntüme son bir bakış atıp gülümü aldım ve hızla aşağı indim.Kütüphaneden yolda okumak için aldığım kitabımın arasına sıkıştırdım o güzelim hatırayı.Kahvaltı masasına ölüm sessiliği çökmüştü.Babam da en az benim kadar üzgündü gideceğim için.Şu son iki gündür ağzını bıcak açmıyordu.Kal demek istiyor fakat diyemiyor gibiydi.Yüzüme e içten gülümsemelerimden birini yerleştirerek babamın yanına oturdum.

"Yakışıklı lordum acaba sizi bu kadar üzen nedir?"yanağına ufak bir öpücük kondurdum.Belki bu tür davranışlar Londra'nın o mükemmel görgü kurallarına uymuyordu belki ama babamı mutlu ediyordu.Dudaklarının yukarı kıvrıldığını gördüğümde gülümsemem daha da büyüdü.

"Aslında asil leydimsizin gibi güzel ve alımlı bir bayanın yanımdan ayrılacak olmasına çok üzülüyorum."ellime ufak bir öpücük kondurdu.

"Ah lordum içimde büyüttüğünüz  o büyük aşka her zaman sahip çıkacağıma emin olabilirsiniz."masadan gelen kahkahalarla yemeğimize devam ettik.Tamam kabul ediyorum ailemi herşeye rağmen çok seviyorum ve tantıya bana böyle bir aileye sahip olma şansını verdiği için her gün şükrediyorum.Halam ile masadan kalktığımızda çoktan eşyalarımız arabaya yerleştirilmişti.Tam evden çıkacakken duyduğum o ses karşısında olduğum yere çakılıp kaldım.

"Bu güzel bayanlar yoksa benibeklemeden mi yola çıkacaklardı?"az önce yanlış mı duydum yoksa Eric'de mibizimle gelecek.

Selam:)Çikolatalarım biliyorum bölümler biraz geç geliyor bu konuda belki birşeyler yapabilirim:)Eğer kabul ederseniz kısa ama herhafta bölüm yazabilirim.Bu konuda düşüncelerinizi bilmek istiyorum.Ayrıca yarışmada desteklerinizi bekliyorum:)

GİZLİ TUTKULAR- Yazım hataları düzenlenmedi-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin