12.- Epilog

258 24 1
                                    

... ,,Deset, devět, osm, sedm, šest, pět, čtyři, tři, dva, jedna,'' odmlčela jsem se a v ten moment zazvonilo. Rychle jsem si začala balit věci, což byl penál, vysvědčení a pití. Ostatní si začali balit také.

,,Přeji vám teda hezké prázdniny,''řekla ještě učitelka.

,,Jak vám dopadlo vysvědčení?'' zeptala jsem se.

,,Já mám dvojku z lezení na stromy,'' řekl Liu a já se ušklíbla při vzpomínce na první den.

,,Já mám samé,'' řekla Jane a já kývla na souhlas, jelikož jsem měla taky jedničky. Jeff koukal do papíru jako opařený.

,,Co je šklebe?'' zeptala jsem se ho.  On se zamračil a podal mi jeho vysvědčení. Já jsem se rozesmála.

,,To se ti podařilo jako jak?'' Jeff se zamračil ještě víc, jesli to s jeho ksichtem ještě šlo.

,,Co?'' zeptala se Jane. Už jsem se nadechovala, ale Jeff po mně skočil a rukou přitiskl k zemi.

,,Klid albíne, já to nikomu nepovím, jen mi řekni jak se ti to podařilo?'' řekla jsem.

,,Já prostě neumím bejt vklidu...'' zabručel a pomohl mi vstát.

,,Já dobrý až na vyhýbání. B-BENe, co ty?'' zeptal se ho Toby.

,,Já jsem prostě úžasnej a mám samý!'' zvolal pyšně. Spokojeně jsme odešli z našeho území před školou na kolej.

Následující den jsem stála s kufrem před bránou areálu a loučila jsem se s ostatníma. Záhada se vyřešila a já jsem se stala součástí creepypast. Stala jsem se součástí vraždícího spolku psychopatů a mě to vůbec nevadilo.

Byla jsem v ¶øRaðkU | ✓Kde žijí příběhy. Začni objevovat